Amdmannen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Tester bør kjøres i mange timer før du kan erklære maskina 100% stabil. Og. en feil er en feil for mye! Ikke noe slingringsmonn på det området Mulig det er minnet ditt som hindrer deg i å klokke videre (aldri sett på twinmos som et overklokkingsminnemerke), du kan jo prøve å gi minnebrikkene (evt. cpu) bittelitt mer strøm for å se om det hjelper, slakke timingsene på minnet eller bruke divider. Alt det over bude være beskrevet i en guide et eller annet sted her på forumet. 7307897[/snapback] Har du satt ned minnet? -Denne følger med når cpu klokkes. 7307946[/snapback] hvordan setter jeg ned minnet har ikke funnet dette i min bios. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tester bør kjøres i mange timer før du kan erklære maskina 100% stabil. Og. en feil er en feil for mye! Ikke noe slingringsmonn på det området Mulig det er minnet ditt som hindrer deg i å klokke videre (aldri sett på twinmos som et overklokkingsminnemerke), du kan jo prøve å gi minnebrikkene (evt. cpu) bittelitt mer strøm for å se om det hjelper, slakke timingsene på minnet eller bruke divider. Alt det over bude være beskrevet i en guide et eller annet sted her på forumet. 7307897[/snapback] Har du satt ned minnet? -Denne følger med når cpu klokkes. 7307946[/snapback] hvordan stiller jeg minne? og hvordan kan jeg forsikre meg mot at hypertransport'n (tror det var det den hette ) kommer over 1000 mhz? Edit: vennligst svar Endret 12. desember 2006 av Amdmannen Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 har skjønt detta nå, men trenger et program som kan kjøre i Windows i bios kan jeg bare stille fsb multiplier og pci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå