Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Jeg prøvde både multi og singel-player demoene, jeg digga singel-player delen...grafikkmessig, lydmessig og hvordan det klarte å hekte meg:) og så prøvde jeg multiplayer-demoen og der er jo alt nedtona fra singel player delen. Eller tar jeg bare feil..for jeg syns grafikkmessig på multi-delen var totalt annerledes enn singel-player delen. Endret 29. november 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som har fått spillet fra play-asia enda? Begynner å bli utålmodig Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har enda ikke fått CoD 3 (fra Play-Asia) som visstnok ble sendt 10. november... Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Har ikke fått R6V ennå, blir ei uke i morra siden det var sendt. Ifølge tidligere erfaringer skal det ligge i postboksen senest på fredag. Synes ikke ei ukes leveringstid er så ille, velger alltid billigste leveringsmetode... OT: Har 3 stk. $5-vouchers fra Play-Asia liggende. Disse må benyttes innen utgangen av året, og kan kun benyttes på bestillinger over $50. Har innført akutt kjøpestopp nå, send meg en PM hvis du vil ha en kupong eller to. Endret 29. november 2006 av AtomicMoog Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jaja... Selv om det ikke kommer før til neste uke går det vel greit. Har tross alt betalt halvparten av det jeg ville gjort i Norge, og har i tillegg GeoW og CoD3 og kose meg med imens. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og, da sitter jeg endelig her med spillet i henda! Det tok akkurat 8 dager det. Kom en dag etter release her i Norge, men til å ha betalt halvparten av prisen så kan man vel si at det var verdt det! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg og fikk post i dag. RBS-Vegas fra Play-Asia. Det ble sendt mandag, og ankom lørdag. Så synd at jeg bare er rett innom pc-en i min ellers travle lørdag. Får sette av tid til det i kveld. Gleder meg. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk mitt fra Play-Asia i dag jeg også. Leveringstidene er nokså stabile, har nå mottatt 5 forsendelser, alle med en leveringstid innenfor 5-8 dager. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Haha! George Bush face mapping! Endret 2. desember 2006 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Off Topic: noen her som spiller Rainbow six: Lockdown eller? Sempron Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei. Lockdown var det desidert dårligste i hele serien. Legg det på hylla du som oss andre, og kjør på med Vegas. Det er gode gamle RBS i nextgenutførelse. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fikk spillet på Fredag og må si at dette er det kuleste R6 spillet på år. Spillet var litt tamt i Mexico banen, men når du kom til Vegas var det bare fryd og gammen :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Haha! George Bush face mapping! http://img74.imageshack.us/img74/1766/b1jk.../1382/b2te6.jpg 7408688[/snapback] Får du et mugshot av han kan du legge inn et bilde i profil og et tatt forfra. Da vil du få dybde i bildet, det der så ut som et G.W. Bush-kondom dratt over trynet på en flatnesa fyr. Endret 3. desember 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
smy Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Spill har ikke ws oppløsing støtt ser helt møkke ut her http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3...24/m/4201066215 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hæ, ingen ws? Åja, PC-versjonen. Der skremte du meg et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Å huff! Nå har jeg nettopp lagt 2 timer i starten på dette spillet. Jeg er DYPT skuffet. Likte de andre Rainbow-spillene, foruten Lockdown. Dette likte jeg ikke noe særlig. For det første går jeg rundt i en brun sandgrøt. For det andre spilte jeg vel 45 alene, uten teammates. (Noe som i mine øyne er det stikk motsatt av hva som er plottet med Rainbowspillene. Nemlig teamwork). For det tredje er det for langt mellom checkpoints, så jeg har spilt deler av spillet sikkert 8-10 ganger. For det fjerden, så er jo nightvision, og vanlig dagssyn for den saks skyld, helt på trynet. Man kan jo ikke se folk på 50 meters avstand med mindre det er en kikkert man bruker. Synet er jo helt blurry. Ser ser faktsisk mer og skarpere enkelte ganger når jeg har tatt imot ett eller to skudd. Nei, huff så skuffet jeg ble. Opp igjen i hyllen med det, og heller en ny runde med GeOW. Dette var bedritent! Endret 12. desember 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm, ser også på noen screens at det ser litt blurry ut og uskarpt. Hvordan er dette å spille med? Er det så ille som trykketor sa? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Å huff!Nå har jeg nettopp lagt 2 timer i starten på dette spillet. Jeg er DYPT skuffet. ... For det første går jeg rundt i en brun sandgrøt. ... 7488590[/snapback] Brukte du 2 timer og ikke komt deg forbi turtorial brettet, eller sandgrøten som du kaller det? Du gir opp litt for lett kan det virke som. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fikk endelig spillet idag (eller igår nå da), og hadde det ikke vært for at trykkertor nevnte at det var langt mellom checkpoints så hadde jeg trodd vi hadde spilt forskjellige spill. Men at det er langt mellom checkpoints er faktisk ganske irriterende. Ellers, husk at førstebrettet i Mexico kun setter opp storyen for resten av spillet. Kom meg ikke gjennom det brettet idag, men vet at det blir mye, mye bedre etterhvert. Hmmm, lurer forresten på om Gears virket kort for så mange fordi det stort sett var mer gavmild med lagringen enn de fleste andre spill i denne sjangeren ...? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Plukket med meg Vegas i går jeg også da jeg trengte noe nytt... men herregud så uvant og sakte det går! Etter 1 måned med bare Gears, løper jeg nå rundt å trykker på "A" for absolutt alt! Vegas virker bra, må bare få satt meg litt mer inn i det! Facemappinga var kul! Selv om jeg blir skallet hver gang... tok til slutt på meg caps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå