Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. (I hus nå)

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Hadde du lest litt lenge opp så er det bekreftet regions fritt.. Og uansett var det vel ingen særlig stor risk? Alle spillene til ubisoft har til nå vært regions frie og ser ut til at de fortsetter med det! Og det er ikke for å få spillene fortere at jeg bestiller der, men for å spare penger!

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. Da var spillet i hus. Gleder meg til å prøve nå! :D

7370748[/snapback]

Bestillte du fra play-asia? I såfall kan vel jeg vente meg det i postkassa snart jeg og! Hadde vært fint å få det i mårra da jeg har fri både i mårra og onsdag! "Oh happy days!" (hvis spillet kommer i hus vel og merke..)

edit: Hehe! Så at du hadde bestilt fra videogamesplus, men lever fortsatt i håpet om at det skal komme snart!

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Åh! Det er nydelig. Spillet ar vanskelig. Faktsik vanskeligere en GOW synes jeg. Men det er muligens det at kontrollene er litt uvante enda. Men faen for et gameplay. Må være det kjekkeste jeg har spillt i år. Virker iallfall slik hittil.

Først syntes jeg grafikken var litt merkelig. Litt mørk og foggy. Men når jeg er blitt vant til den, er den fantastisk.

Men det som imponerer meg mest er hvordan de har fått til våpnene.

Jeg har brukt noen av dem, og det er dead on. Lyden, skuddtakt, treffsikkerhet og rekyl er som snytt ut av nesa på de orginale.

Lyden spesielt. AG3 en smeller som faen, og det føles nesten som man kjører skarpe kontaktdriller. Aaaaah. Herlig!

Også overrasket hvor bra hard-entry, CQB og SIBO er. Taktikkene som brukes når man stormer et rom, er taktikker jeg kjenner GODT igjen.

Alt i alt. Dersom man liker litt taktiske skytespill så er dette spillet man bør ha. Spesielt om man har vært i militæret og kjenner seg igjen i ting man ser her. En helt sprø opplevelse.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Åh! Det er nydelig. Spillet ar vanskelig. Faktsik vanskeligere en GOW synes jeg. Men det er muligens det at kontrollene er litt uvante enda. Men faen for et gameplay. Må være det kjekkeste jeg har spillt i år. Virker iallfall slik hittil.

Først syntes jeg grafikken var litt merkelig. Litt mørk og foggy. Men når jeg er blitt vant til den, er den fantastisk.

Men det som imponerer meg mest er hvordan de har fått til våpnene.

Jeg har brukt noen av dem, og det er dead on. Lyden, skuddtakt, treffsikkerhet og rekyl er som snytt ut av nesa på de orginale.

Lyden spesielt. AG3 en smeller som faen, og det føles nesten som man kjører skarpe kontaktdriller. Aaaaah. Herlig!

Også overrasket hvor bra hard-entry, CQB og SIBO er. Taktikkene som brukes når man stormer et rom, er taktikker jeg kjenner GODT igjen.

Alt i alt. Dersom man liker litt taktiske skytespill så er dette spillet man bør ha. Spesielt om man har vært i militæret og kjenner seg igjen i ting man ser her. En helt sprø opplevelse.

7371585[/snapback]

Enig med mye du sier. Dette her er et herlig kvalitetsspill. Koser meg faktisk mye mer med dette her enn Gears of War. Førstelevelet føles veldig ut som GRAW, men med en gang man starter i Las Vegas blir det jo helt villt.

Det er utrolig fett å skru opp anlegget med mye bass, og bare tømme magasinet mot fiender. Det smeller så godt og heftig, med risting i spaken, at jeg lurer jaggu på om dette er et av spillene som gir mest våpenfølelse for pengene.

Definitivt det beste rainbow six spillet noensinne. Skal spille multi ikveld, og ganske spent hvordan det er. Håper og tror det er bedre enn Gow, som bare varte en kveld for min del.

Lenke til kommentar

24. november :)

7287539[/snapback]

Leser nettop på gamer.nl at Xbox 360 utgaven av spillet er forsinket og kommer ut på den 30 november SAMTIDIG som PC versjonen.

For de som også :!: kan nederlandsk:

HER

7289151[/snapback]

Jeg kan nederlandsk, selv om det er ganske rustent siden det er lenge siden jeg flyttet fra moderlandet, og lenge siden jeg har brukt det.

Men, dette blir nok fun når det kommer.

Edit:

Rainbow Six: Vegas verschijn dit jaar ook nog voor de Playstation Portable. Die versie komt op 14 december op de markt. Een Playstation 3-versie is ook in ontwikkeling, maar die zal pas met de release van de console in Europa verschijnen.

Rainbow Six: Vegas kommer nok dette året også til PSP, kommer til nevnte konsoll 14 desember. En Playstation3-versjon er heller ikke uvirkelig, men vi må nok vente til konsollen er sluppet i Europa før vi kan begynne å se etter RBS:V.

Tar forbehold om mange, mange feil da nederlandsken min er helt på trynet. :thumbdown:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...