Vo0do0 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg har bestilt RBS: Vegas fra videogamesplus.ca. Det er ikke bekreftet at spillet er region free, men alt tyder på det. Spillene i Tom Clancy serien fra Ubisoft har hittil vært det, og flere selgere på Ebay med mye god feedback sier det er det. Problemet nå, er at jeg ikke vil være den eneste her som sitter med skjegget i postkassa om det viser seg å ikke være det. Da sitter jeg med en ubruklig kopi, mens alle andre sitter med skadefryd og ler av meg mens de spiller Vegas. Men om det viser seg å være region free, så vil vi kunne nyte spillet, for en billig penge, noen dager før alle andre. Så gjør som meg, og bestill i dag! Endret 27. november 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hadde jeg bare hatt penger skulle jeg ha tatt utfordringen din på strak arm, men med mine 6000,- fra den generøse norske stat får jeg nok heller ønske meg det til jul (selv om alle skal kjøpe "seriøse" presanger nå som jeg er "voksen" ) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ingen som er mann nok? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hehe, liker ikke dette presset. Jeg kan stå i fare for å gi etter Tror jeg skal klare å vente til du har testet det Lykke til! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har allerede bestillt fra absolutt spill for flere uker siden. Så hadde det ikke vært for det, så... Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Ingen PC-versjon? Endret 15. november 2006 av Bakkland Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 24. november 7287539[/snapback] Leser nettop på gamer.nl at Xbox 360 utgaven av spillet er forsinket og kommer ut på den 30 november SAMTIDIG som PC versjonen. For de som også :!: kan nederlandsk: HER Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 30 November er jo ikke lenge til...å satse på et spill som kanskje ikke virker er jo bare idiotiskt. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Men i Canada slippes det 20. november folkens! Så det er bare å bestille! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hadde jeg bare hatt penger skulle jeg ha tatt utfordringen din på strak arm, men med mine 6000,- fra den generøse norske stat får jeg nok heller ønske meg det til jul (selv om alle skal kjøpe "seriøse" presanger nå som jeg er "voksen" ) 7286489[/snapback] Stuslig Fikk mine 6K i dag og kjøpte med en gang Pro Evo 6 og WWE smackdown vs raw! får skippe noen middager denne måneden Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 24. november 7287539[/snapback] Leser nettop på gamer.nl at Xbox 360 utgaven av spillet er forsinket og kommer ut på den 30 november SAMTIDIG som PC versjonen. For de som også :!: kan nederlandsk: HER 7289151[/snapback] De har bekreftet mottak av 160 eller noe spill til komplett i morgen...Så høres rart ut. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har tatt utfordringen jeg! Bestillte dog for en måned siden, en stund før denne utfordringen kom. Bestillte også på play-asia til den nette pris av 280kr! Så sitter bare her og håper at det blir regionsfritt, men blir veldig overasket hvis det ikke blir det.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 PC-versjonen kommer ikke før 12. desember. http://www.joystiq.com/2006/11/22/rainbow-...e-thru-holiday/ Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 spillet er regionfritt. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ble sendt fra play-asia idag..spillet er som sagt regionfritt Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Noen her som vet hvor lang tid det tar å få spillet fra det er sendt? edit: altså fra play-asia.. Endret 23. november 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Min erfaring (4 forsendelser): 5-8 dager, har variert litt. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Okay! Det er flotters, da blir det vel å spille til uka! Synd det med eksamen nå snart da.. Det går vel til helvete! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har bestilt RBS: Vegas fra videogamesplus.ca.Det er ikke bekreftet at spillet er region free, men alt tyder på det. Spillene i Tom Clancy serien fra Ubisoft har hittil vært det, og flere selgere på Ebay med mye god feedback sier det er det. Problemet nå, er at jeg ikke vil være den eneste her som sitter med skjegget i postkassa om det viser seg å ikke være det. Da sitter jeg med en ubruklig kopi, mens alle andre sitter med skadefryd og ler av meg mens de spiller Vegas. Men om det viser seg å være region free, så vil vi kunne nyte spillet, for en billig penge, noen dager før alle andre. Så gjør som meg, og bestill i dag! 7286459[/snapback] Hvorfor skal noen risikere å sløse bort 500kr bare fordi du kanskje gjør det? Litt dum utfordring, etter min smak. Spillet kommer til Norge 1. desember. Så da kan man vel vente noen dager i stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå