Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. (I hus nå)

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt RBS: Vegas fra videogamesplus.ca.

Det er ikke bekreftet at spillet er region free, men alt tyder på det.

Spillene i Tom Clancy serien fra Ubisoft har hittil vært det, og flere selgere på Ebay med mye god feedback sier det er det.

Problemet nå, er at jeg ikke vil være den eneste her som sitter med skjegget i postkassa om det viser seg å ikke være det. Da sitter jeg med en ubruklig kopi, mens alle andre sitter med skadefryd og ler av meg mens de spiller Vegas. :scared:

Men om det viser seg å være region free, så vil vi kunne nyte spillet, for en billig penge, noen dager før alle andre. :w00t:

Så gjør som meg, og bestill i dag! :thumbup:

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde jeg bare hatt penger skulle jeg ha tatt utfordringen din på strak arm, men med mine 6000,- fra den generøse norske stat får jeg nok heller ønske meg det til jul :)

(selv om alle skal kjøpe "seriøse" presanger nå som jeg er "voksen" :roll: )

7286489[/snapback]

Stuslig :p Fikk mine 6K i dag og kjøpte med en gang Pro Evo 6 og WWE smackdown vs raw! får skippe noen middager denne måneden :)

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt RBS: Vegas fra videogamesplus.ca.

Det er ikke bekreftet at spillet er region free, men alt tyder på det.

Spillene i Tom Clancy serien fra Ubisoft har hittil vært det, og flere selgere på Ebay med mye god feedback sier det er det.

Problemet nå, er at jeg ikke vil være den eneste her som sitter med skjegget i postkassa om det viser seg å ikke være det. Da sitter jeg med en ubruklig kopi, mens alle andre sitter med skadefryd og ler av meg mens de spiller Vegas.  :scared:

Men om det viser seg å være region free, så vil vi kunne nyte spillet, for en billig penge, noen dager før alle andre.  :w00t:

Så gjør som meg, og bestill i dag!  :thumbup:

7286459[/snapback]

Hvorfor skal noen risikere å sløse bort 500kr bare fordi du kanskje gjør det? Litt dum utfordring, etter min smak. Spillet kommer til Norge 1. desember. Så da kan man vel vente noen dager i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...