Gå til innhold

Veldig enkel viftegrill "guide"

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg bare legger ut en liten guide (eller det er kanskje ikke noen guide) på hvordan man lager en viftegrill selv. :p

Først tok jeg et plastikk lokk fra en matboks. ca 3-4mm tykk. Så målte jeg hvor stor den skulle være og mønsteret. Etter dette tok jeg fram dremmelen, og begynte å pusse.

Her er et bilde etter jeg var ferdig med å pusse.

morradsa.jpg

etter dette tok jeg en gammen metall grill, og kappa og slipte bort mønsteret. så lakket jeg grillen min svart, og satte den på plass.. den er egentlig bedre i virkeligheten fordi jeg har masse blått lys

Idadadadwd.jpg

Sorry for dårlige bilder.. men har flere på et annet kamera. Resultatet ble ikke så bra heller da. men jeg skal lage noen til.. øving gjør mester :tease:

Endret av Andreas3625
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du skal "utdanne" nybegynner, som er det eneste som kanskje trenger denne guiden, så burde du har mer bilder til teksten. Vise hva du begynte med. Ha to bilder forsteller ikke så veldig mye desverre.

Neste gang du lager grillen, burde du ta bilder hele tiden. Et av utgangspuktet, et der du har maskert og tegner opp, et når du holder på å skjære osv osv osv.

Synes forsovet ikke at resultatet var det helt store siden du faktisk har brukt 2 ferdig lagde(?) gjenstander i "modden". Både ramma og selve grillen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...