MrL Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) SKal overføre noen filer fra eks. harddisk til pcen, når den kommer litt under halveis kommer det blå skjerm med hvit skrift som sier ett eller annet om minne, og at det er noe feil. Så startes dataen på nytt. Jeg har E6600, 2 gb ram, 320 gb harddisk. Hva kan være problemet? Nå vil nesten ikke pcen gjenkjenne enheten heller.. Står" Oppdaget problem osv., hindret for å ikke skade marskinen" "starter dumping av fysisk minne" Er foresten 50 C varmt for CPU? Endret 14. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 SKal overføre noen filer fra eks. harddisk til pcen, når den kommer litt under halveis kommer det blå skjerm med hvit skrift som sier ett eller annet om minne, og at det er noe feil. Så startes dataen på nytt. Jeg har E6600, 2 gb ram, 320 gb harddisk. Hva kan være problemet? Nå vil nesten ikke pcen gjenkjenne enheten heller.. Står" Oppdaget problem osv., hindret for å ikke skade marskinen" "starter dumping av fysisk minne" Er foresten 50 C varmt for CPU? 7286131[/snapback] Jeg vil tro at en formatering av pcen vil kunne hjelpe. Når det gjelder 50C på cpuen så er dette ikke farlig hvis denne temperaturen er under full load, men det er ganske varmt, serlig om cpuen er på standard clock. Min E6600 ligger på ca 35 grader under maks load. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er foresten 50 C varmt for CPU? 7286131[/snapback] Er den 50c idle? Da vil jo den bli veldig varm under load, og kanskje derfor du får feilmelding? Har du overklokket noe på pc`en? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) DEn er på 50 C omtrent hele tia..Men er redd kjølepasta er problemet.. har ikke overclocket. Endret 14. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Har ikke tatt på kjøle pasta, for en eller annen sa at det var det på E6600. JEg kunne ikke se det men.. Når jeg tok på vifta, og tok den av etter på så jeg det var hvite stiper på CPUen, så vet ikke om det var det. Men hvor får man isåfall kjøpt sånn? CPUen er på 50 C hele tia, oppi 53 nå.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har ikke tatt på kjøle pasta, for en eller annen sa at det var det på E6600. JEg kunne ikke se det men.. Når jeg tok på vifta, og tok den av etter på så jeg det var hvite stiper på CPUen, så vet ikke om det var det. Men hvor får man isåfall kjøpt sånn? CPUen er på 50 C hele tia, oppi 53 nå.. 7286360[/snapback] Her er en god kjølepasta: Artic Silver 5 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Har ikke tatt på kjøle pasta, for en eller annen sa at det var det på E6600. JEg kunne ikke se det men.. Når jeg tok på vifta, og tok den av etter på så jeg det var hvite stiper på CPUen, så vet ikke om det var det. Men hvor får man isåfall kjøpt sånn? CPUen er på 50 C hele tia, oppi 53 nå.. 7286360[/snapback] Her er en god kjølepasta: Artic Silver 5 7286371[/snapback] Hehe men er stress å bestille en sånn liten handel fra komplett. ER det ikke noen dagligvarebutikker eller no som selger sånt? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hehe men er stress å bestille en sånn liten handel fra komplett. ER det ikke noen dagligvarebutikker eller no som selger sånt? 7286387[/snapback] Du kan jo høre rundt der du bor på elektrobutikker som driver å bygger maskiner elns.? Tviler du på finner det så mange plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå