tunam85 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ja,det måtte skje,den gikk i bakken mens den var på.Nå knitrer den bare og windows finner den ikke.Hva skal jeg gjøre med den?kaste den? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ja,det måtte skje,den gikk i bakken mens den var på.Nå knitrer den bare og windows finner den ikke.Hva skal jeg gjøre med den?kaste den? 7285989[/snapback] Den er trolig død, kan prøve og sende inn til reparasjon om du har noe veldig viktig på den, men det kommer til å koste! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hvor mye kommer det til å koste?Er det noen i nærheten av porsgrunn som kan gjøre jobben? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 IBAS er bestevennen til rike mennesker www.ibas.no Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ikke at det har så fryktelig mye med saken å gjøre, men hvilken disk er det snakk om? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) www.reconsult.no Mye billigere enn IBAS. Trur de har makspris på 2500 for privatpersoner og ingen kostnad om de ikke redder alt. Mener de sa det på Datakjeden. Ser at det står en høyere sum på sidene dems, så er mulig at Datakjeden har en spesialavtale med e. Du burde også undersøke om din innboforsikring dekker gjenoppretting av data fra disker. Min gjør det med opptil 7000 Endret 15. november 2006 av Amriden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvor mye kommer det til å koste?Er det noen i nærheten av porsgrunn som kan gjøre jobben? 7286064[/snapback] Elkjøp på herkules har jo en viss peiling på dataer. Leverer du den der sender dem den sikkert videre til noen som fikser det. Men det kommer til å koste da Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Det er en vanlig ide 3.5"harddisk som jeg har kjøpt ekstern kabinett til.Huff,det her kommer til å koste.Får skaffe meg en 2.5" harddisk istedenfor for å slippe strømlednigene som gjorde at jeg vikla inn i de. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kunne være interessant å vite hvilket merke det var, og hvilken modell. Hvis du ikke har noen interesse av å få tilbake dataene som ligger på disken er det bare å sende den i retur dit du kjøpte den hvis den fortsatt er innenfor garantitiden. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 det går vel ikke på garantien dette? jeg mistet også min disk i bakken en gang , R.I.P hardisken Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Joda, så lenge trådstarter holder tett om hva som har skjedd, så. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Er da vel ikke nødvendigvis død, men siden du sier windows ikke finner den er den vel det. har selv mistet en harddisk i bakken som fremdeles virker, gikk ikke da jeg mistet den da vell å merke Endret 18. november 2006 av andhou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå