Gissan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Nvidia-drivere er installert, og alt ser ut til å fungere. CS starter normalt, men jeg kan ikke se menyene eller teksten på knappene. Trykker jeg sånn ca der jeg tror det er et valg, kommer jeg inn liksom, men jeg ser ikke hva som står i vinduet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Specs til pc finner du, selvfølgelig, i profilen.. Lenke til kommentar
glad Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du trenger fonts, last ned microsoft core web fonts og legg dem i $HOME/.wine/driver_c/windows/fonts Lenke til kommentar
glad Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er Verdana fonten du trenger tror jeg.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Du trenger fonts, last ned microsoft core web fonts og legg dem i $HOME/.wine/driver_c/windows/fonts 7286166[/snapback] Kan du finne en link til de? Er veldig mye forskjellig på internett, og finner mange .exe-filer.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 apt-get install msttcorefonts? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 det er tahoma.ttf til CS...eller var d bare i cs: source Lenke til kommentar
glad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du trenger fonts, last ned microsoft core web fonts og legg dem i $HOME/.wine/driver_c/windows/fonts 7286166[/snapback] Kan du finne en link til de? Er veldig mye forskjellig på internett, og finner mange .exe-filer.. 7286233[/snapback] Enkel løsning på dett er og kopiere fonts mappen fra en windows maskin og legge de inn i linux maskinen. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En link er alt som trengs: http://www.linux-gamers.net/modules/wiwimo...NDEX+Wine+Games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå