jorgenhm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, akkurat kjøpt meg en ny Nokia 6288 og er interessert i å utnytte mulighetene ved WAP og mobil-TV. I hvert fall hvis det er gratis. Jeg har Djuice Kontant nå, men tenker å gå over til Djuice Cash. Andre abbonementer er ikke aktuelt for meg pga. lite bruk og at familien har Telenor FriFamilie. Ser at telenor reklamerer med gratis WAP, MMS og mobil TV første måned, og dette er mine spørsmål... 1. Får jeg disse tingene gratis første måned hvis jeg bytter fra Kontant til Cash, altså selv om jeg bare bytter abbonement, og ikke tegner nytt. 2. Gratis mobil-TV... Vil det si at det er helt gratis, altså både tjenesten og data som overføres? Ser at Telenor har en maxpris på 10,- per døgn for vanlig WAP, men dette gjelder vist ikke for programmer som Opera Mini og Gmail-epostleser. 3. Er det mulig å lese Gmail i den innebygde nettleseren slik at det holder seg innen de 10 kronene? 4. Er det mulig å lese vanlig nettsider(HTTP protokoller) med noe annet en Opera, som den innebygde nettleseren? Eller er det ikke mulig å få pris på vanlig surfing til max 10,- per dag? 5. Koster både sangen og nedlastingen(overføringen av data) når man kjøper en sang hos Djuice? Håper noen vet mer om dette enn meg , og takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå