the_odd Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Tittelen sier det meste. jeg må skrive en oppgave på en del sider om "Musikkspråket" så jeg harr vridd og fiksa litt på det så det ble "Er Musikk et språk?" og hadde likt å fått noen kreative svar på dette hadde vært fint for den skal egentlig levere den i morgen og jeg sliter litt... hadde vært hyggelig med deres svar på dette (viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men det ble her) Endret 14. november 2006 av the_odd Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mener det er en stamme/folk som bruker plystring utelukket til snakking. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Mener det er en stamme/folk som bruker plystring utelukket til snakking. 7285951[/snapback] nei nei er en forsker fra new zealand som mener at Musikkere sliter med å jobbe når de hører på musikk fordi musikken koliderer med Språket dems, men dette skjer bare med Musikkere vistnok og ikke folk som ikke driver med musikk: musikkerene blir for opptatt av musikken og glemmer seg bort, og konsentrerer seg om musikken/sangen i stedet for å gjøre det de egentlig skulle. og det jeg da lurer på er om Musikken blir som et språk for noen av oss men bare "musikk" for alle andre? Endret 14. november 2006 av the_odd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå