Gå til innhold

Gran turismo 3 tider


Anbefalte innlegg

Hei. Første gang jeg bruker gamer.no så dere/du får tilgi meg hvis detter et dumt spørsmål. Jeg lurer på om det finnes en eller annen slags liga eller konkurranse for de som spiller den mest fullkomne bilspillet hittil, altså Gran turismo3 a spec. Jeg sliter litt med å finne andre som spiller seriøst, det vil si at de skjønner hva jeg mener med gear ratio og brake balanse! Og ikke bare ser dumt på meg og lurer på åssen jeg klarer å huske neste ving utenatt. Jeg setter en del rundetider som jeg selv er kry over, men kansje noen andre ville knust meg. Kan dere som en nett-host (eller hva det heter) ordne på et eller annet vis så det går ann å sammenlikne tider osv. Hvis det allerede finns så er det sikkert bare jeg som ikke har fulgt med.

 

Har kjørt monte carlo med polyphony 001 på 1min 12.42sec. skumpet et par ganger og håper på å klare minst under 1.12. Kameraten Ole Kristian kjører Laguna seca med samme bilen på 59.o87 , også påstar han at det skal gå fortere.

 

Er det noen som gidder å ta kontakt?

 

Hilsen Matthew, [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt laguna seca på 58 sek+/- med poly 001, har spilt dette spillet en del.

På monte carlo kjører jeg kun toyota gt1, er 1.2 sek fra gull på den.Har nesten gull på alt av license bortsett fra et par på s-license.

Kjører også komplex string da det praktisk talt er eneste utfordrignen nå og prøver å slå disse japanerne som har lagd spillet.Bruker selvfølgelig bare porscha slik som de har gjort.Krabber meg sakte og sikkert nærmere 1ste plassen.

 

Var en konkurranse tidligere hvor en 14 år gammel gutt vant en flunka ny bil.Gateversjon av Mitsub Lancer Evo 6 eller 7(med vinger og styling og beefa motor) til en verdi av 1 m kr eller noe i den duren.

Er ikke flere konkurranser etter hva jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...