Gå til innhold

Ny telefon, planlegger/symbian?


Anbefalte innlegg

Skrev feil om video, de er vell like såvidt jeg vet. Megapiksel har lite å si, autofokus og bedre optikk har mye å si og når jeg sammenligner bilder tatt med N73 mot N80 så er jeg ikke i tvil om at N73 tar bedre bilder, de blir skarpere, spesielt på nærbilder, midnre kompresjon og den viser fargene mer korrekt.

Eks N80: http://www.mobile-review.com/review/image/...p/photo/018.jpg

Eks N73: http://www.mobile-review.com/review/image/...15082006026.jpg

Og N80 sitt batteri er ikke litt dårlig, det er elendig, har prøvd den litt selv og det varer ihvertfall kortere enn det jeg anser som akseptabelt, men det blir jo opp til hver enkelt å bedømme. Men om wlan er viktig så er jo N80 det beste valget.

7297332[/snapback]

 

Nå gi de bildene litt feil inntrykk av forskjellen da bildet som er tatt med N80 også er tatt gjennom et vindu. Blir svært vanskelig å fokusere da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia E61

 

- God kalender/planlegger

- GPRS/EDGE/UMTS (data-/pakkedatatrafikk over mobilnetterket, henholdsvis via 2. generasjons nett, oppgradert 2. generasjons nett (2,5G), og 3. generasjonsnett (3G).

- Veier 144g (N80 veier eksempelvis 134g). Føles ikke tung, bare solid.

- 2,88" Fargeskjerm (4:3) på 320x240 pixler med 16 mill fargedybde (ikke touch)

- Ikke kamera

- Symbian s60 3rd

- IR

- Bluetooth v1.2

- 75MB internminne

- MiniSD minnekort, 64MB medfølger

- mp3 spiller

- WLAN (802.11b/g)

- Stort, godt batteri (1500mAh - N80 har 820mAh til sammenlikning), holder 2-3 dager, noe som er imponerende til 3G/WLAN telefon å være!

- Godt QWERTY tastatur for rask tekstbehandling, Nokias utrolig gode web browser (i kombinasjon med 4:3 skjerm er dette helt rått) ++

 

Om du kan styre unna kamera så er denne telefonen en god kandidat. Den er forholdsvis bred pga den store 4:3 skjermen og fult QWERTY tastatur, men pga at den ikke har kamera er den tynn og deilig. Sklir rett ned i lommen. Har hatt 6680, N70, N80 og denne det siste året. Har ikke blitt fortrolig med noen av de andre, men nå blir det lenge til neste bytte! Trolig når det kommer en etterfølger til denne. Utrolig god byggekvalitet i kombinasjon med stor, god skjerm, fult tastatur, WLAN og et knallgodt operativsystem (s60 3rd edition) så ble denne en vinner for meg.

 

Pris: 3490 kr uten abo på MPX.no as we speak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...