UrgeLoL Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Army of Two ser ut til å kunne bli et utrulig bra spill. Sjekk ut trailern. Spille dette sammen med en kompis kommer til å bli sinnsykt kult. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg så traileren i HD, og må bare si en ting, spillet ser mye bedre ut i bevegelse. Trailer 2 Noe som hadde vært sinnsykt kult om de kunne ha lagt til, er co op over nett, og mulighet for ps3 og xbox 360 gamere å kunne spille sammen Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så bra ut det der:) Kommer sikkert til å kjøpe det p.g.a at det er co-op Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ser både lovende og interessant ut! Bra at EA endelig har begynt å tenke på franchise-skaping framfor bare å spy ut samme spill hvert år Liker også love/hate-forholdet mellom de to spillbare figurene - minner meg mye om de to agentene man spiller i co-op i Splinter Cell: Chaos Theory Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ah, husker jeg og en kompis så trailern "2 soldater som jobber sammen, men hater hverandre". Tror aldri jeg har fått noe som har tilltalt meg og min kompis så direkte før, skal bli moro. Selv, syns jeg det er for lite fokus på Co-op og gleder meg hver gang jeg hører om ett. Er digg med co-op ja! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg synes Kane & Lynch: Dead Men virker som et mye råere spill, og enda råere i samarbeidsmodus enn Army of Two virker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ja denne tittene åpnet augene mine for litt siden, skal følge med på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå