Lurifaksen Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Noen som har klart å importere gamle bookmarks? det er det eneste jeg trenger før jeg bytter fra 6.05 til 7.01beta... (har prøvd import funksjonen som ikke fungerer, og har også prøvd å bytte ut .adr filen, men den legger til standard bookmarkene når jeg starter...) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 20:18, skrev GeeZuZz:Noen som har klart å importere gamle bookmarks?det er det eneste jeg trenger før jeg bytter fra 6.05 til 7.01beta...(har prøvd import funksjonen som ikke fungerer, og har også prøvd å bytte ut .adr filen, men den legger til standard bookmarkene når jeg starter...) Det gikk bra å importere. Hvis ikke dette går må du ta vare på den gamle .adr fila + adr.bak fila. Begge filene må kopieres over til den nye Opera-katalogen. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg får heller ikke til å importere bookmarks! Går jo ikke å trykke open.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Tjohei! glemte at opera7 hadde individuelle bruker instillinger, dvs, det var ikke i program filesoperaopera6.adr skulle ligge... Er det noen spesiell grunn til at skriften på forumet er så liten? Gjør egentlig ikke noe, siden opera har så ufattelig bra zoome funksjon... Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 hmm.. jeg visste det, men finner ikke ut hvordan man importerer alikevel! Har prøvd som beskrevet over, men til ingen nytte.. Hvordan gjør man det, si det mere nøyaktig! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 -finn den gamle opera6.adr -finn frem følgende mappe (eller tilsvarende på din maskin) C:Documents and SettingsbrukernavnApplication DataOperaOpera7profile - legg opera6.adr filen der, og velg ja til å overskrive. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 M2 funker ikke hos meg (WInxp). Får feil under oppstart: store init failed engine init() failed Så hvis jeg prøver så mye som å få opp menyen til mail, så crasher opera... Har sjekka på supportsidene til opera, men finner ikke noe som beskriver problemet. Selv om det er en beta, så er det rart at ingen andre en meg har hatt problemet (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå