mortenchr Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, jeg har et hovedkort med navn: Asus P5PL2 (775 socket). Lasta ned en driver fra www.asus.com , som var .ROM fil?? Jeg har mista cden min så jeg er nødt til å laste ned driver, men hvordan installerer jeg .ROM filen? eller er dette feil? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) .rom filen er en bios opdatering. det er en egen rutine for å opdatere biosen eller egne programa som gjør det. det burde stå i manualen. f.eks mit hovedkort Asus p4PE kan man også legge inn en logo som vises når makinen slåes på . dette krever et ennaet prgram en det som opdaterer biosen Endret 14. november 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
mortenchr Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Vet du hvilket program jeg trenger? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vet du hvilket program jeg trenger? 7286097[/snapback] Å oppgradere biosen når alt fungerer fint er er bare tull. Fix ikke ting som fungere. Di fleste HK produsentene har Windows prog. som henter nyeste bios på nett og oppdaterer den. Se om du finner det heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå