violent-beauty Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som har no forslag til hva jeg kan skrive på russekortet? Ingen standar kommentarer. Er så lei av det samme gamle. Hvis dere har noen unike/spesielle så kom gjerne med det Lenke til kommentar
ostov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Blir det ikke litt leit å skrive noe fra et forum. Når jeg tenker russekorte så tenker jeg at det meste er internt Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Blir det ikke litt leit å skrive noe fra et forum. Når jeg tenker russekorte så tenker jeg at det meste er internt 7286001[/snapback] Som en neger her jeg bor pleide å si: Spis Bæsj drikk Melk... og dø! (er litt grovt kanskje ikke ta den pga. småbarn kan gjøre det vet du!) Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Du får skrive linken til denne tråden da det sikkert dukker opp mange gullkorn her. Her er teksten din: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7entry7286177 Endret 14. november 2006 av Utsynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå