eikum Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Lurte paa en ting, jeg har vista paa disk C og winxp paa disk D! Finnes det en mulighet a kjore begge os paa en gang? saa jeg kan switche mellom dem fortlopende! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da må du legge in Virtual PC eller lignende. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Da må du legge in Virtual PC eller lignende. 7285571[/snapback] Okey, har et lite prob. til. Vista vil boote, den booter bare rett til XP.. Får ikke valgt noe Hva skal jeg gjøre ? Skifte boot.ini filen i XP ? (hva skal jeg legge til?) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Boot.ini filen mistet sin effekt når du installerte Vista Nå er det Boot menyen til Vista som teller. Prøv dette: 1. Right-Click on My Computer and select properties - (In Vista you can select View System Information from the Computer window.) 2. From the System Properties window select the Advanced tab 3. Push the Settings button under Startup and Recovery 4. Select the default OS from the Default operating system dropdown box. 5. Click OK twice. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) fikset å boote Vista nå.. Men jeg finner ikke XP, fulgte det du skrev.. Kommer bare opp Windows Vista der :s Endret 15. november 2006 av eikum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå