hbaroe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har akkurat kjørt igjennom denne Guiden, og nå får jeg ikke logget på pc'en lenger. Kommer frem til Welcome bildet til Windows, jeg kommer videre inn på bakgrunnsbildet, men så logger den av og går tilbake til Welcome/login bildet. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Start i sikker modus (tapp f8 under oppstasrt) og kjør en systemgjenoppretting til før du fikk problemet (---tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
hbaroe Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Samme problem... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 -hva med valget om "....siste fungerende......" fra "f8 menyen"? Lenke til kommentar
hbaroe Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 nope.. funket ikke det heller Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tja, en repair (du trenger winXP cd'n) er da kanskje løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå