Lord-of-the-End-Times Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, idag satt jeg på bussen og skulle til å skru på iPoden min som vanlig, og hørte gjennom noen sanger. Men så skulle jeg skifte sang på ny, og da bare stoppet hele iPoden opp... Skjermen sto stille, ikke lyd, den virker ikke men viser det samme skjermbildet som da jeg skulle starte den andre sangen. Jeg har prøvd å koble den til PC'en, men den finner den ikke så jeg får ikke restarta den eller gjordt noe med den. Jeg har også prøvd å putte den i en vanlig lader, men ingenting skjer da heller. Hva er det som er galt? Ipoden har aldri vært utsatt for noen typer skader og er helt fin og har virket ALLTID. Den er ett halvt år. Kan noen hjelpe meg? Jeg kjøpte den på apple.no, hvor skal jeg sende en klagemail eventuelt? Hjelper garantien meg? Er veldig takknemlig for ALL hjelp! Det er så trist Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, idag satt jeg på bussen og skulle til å skru på iPoden min som vanlig, og hørte gjennom noen sanger. Men så skulle jeg skifte sang på ny, og da bare stoppet hele iPoden opp... Skjermen sto stille, ikke lyd, den virker ikke men viser det samme skjermbildet som da jeg skulle starte den andre sangen. Jeg har prøvd å koble den til PC'en, men den finner den ikke så jeg får ikke restarta den eller gjordt noe med den. Jeg har også prøvd å putte den i en vanlig lader, men ingenting skjer da heller. Hva er det som er galt? Ipoden har aldri vært utsatt for noen typer skader og er helt fin og har virket ALLTID. Den er ett halvt år. Kan noen hjelpe meg? Jeg kjøpte den på apple.no, hvor skal jeg sende en klagemail eventuelt? Hjelper garantien meg? Er veldig takknemlig for ALL hjelp! Det er så trist 7285253[/snapback] Les denne: How to reset your iPod Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Reset den det gjør du ved å holde inne noen knapper,knappene kommer ann på hvilken ipod det er Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Tusen takk! Det virket! Du er en engel! Stor klem fra en lykkelig fyr! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Det kan hende det hjelper og restarte den. Men jeg kjenner mange hvor den bre har sagt: Nå gidder jeg ikke mer, så har den gått av med pansjon... Edit: Passer kanskje best i mp3 delen av forumet? Endret 14. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du var rett forran meg Wildbill Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 iPod skjermen min fryste også idag. Legg den fra deg i noen timer, og den vil skru seg av av seg selv. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Nei, det gjorde ikke min. Min sto på i 5 timer uten noen reaksjon, men den resettingen funka. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Godt det løste seg. Complexity; jeg er raskere enn min egen skygge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå