Gå til innhold

De første Zelda anmeldelsene har kommet!

john_mcclane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hysj da.

7286321[/snapback]

"You’ll find no high-definition forearm veins, hair strands, or clothing textures here. What you will find, however, is some of the most beautiful art design you’ll ever see. Whether you’re in a horseback battle in a thunderstorm or watching giant birds circle Hyrule Castle, you’ll see a level of true art in a way most games could never dream of reaching."

Så ja, hysj da ;)

Lenke til kommentar

Nettopp. Uttrykket grafikk innefatter ikke bare det tekniske aspektet, men også det estetiske. Twilight Princess er et spill med en art work av svært høy kvalitet, og er i mange tilfeller så vakkert at det kan bringe fram tårer i øyenkroken på en. Det er det som teller.

Lenke til kommentar
Lawrence.com pleier jo å være ganske strenge.

7285156[/snapback]

"Graphics: 9.5"

Stussa litt på den. Etter det jeg har sett er ikke grafikken, sånn rent teknisk sett, bra for en ny konsoll å være... Det står jo i samme review at grafikken er tydelig av gamecube's kaliber... :hmm:

7286078[/snapback]

Fra samme anmeldelse:

Bad: Visually, you can tell it was made for the Gamecube

Så tanken er vel sikkert at grafikken er 10 av 10, men trekkes 0,5 på grunn av at det er GC-grafikk, ikke "next-gen". Mysterie løst.

Uansett... pleier aldri å stole på de første reviewene, men dette ser utvilsomt positivt ut.

Lenke til kommentar

Gleder meg så sykt til Zelda og Wii akkurat nå :D Etter å ha lest masse om Zelda, sett videoer og ikke minst sett Gamespot-gutta spille Zelda, så begynte det å skje noe inni meg. Jeg fikk inntrykk av at jeg kanskje kan få oppleve det samme som jeg gjorde en gang i forrige århundre, nemlig den julen med Ocarina of Time og GameCube. Nye Zelda kan faktisk nå de samme høyder som klassikeren OoT! Heldigvis har jeg forhåndsbestilt Wii, og er sikret en maskin på lanseringsdagen! Tror dette kan bli årets spill!

Lenke til kommentar
This question is reserved for the community and industry in the coming months and years, but all indications are this is simply the best Zelda title ever, and it dwarfs Ocarina of Time in every respect. Nintendo delivers on the goods.

Hell yeah, lover godt dette her :love:

Edit: Har ikke forhåndsbestillt Wii,og tenkte at jeg skulle kjøpe GC versjonen istedet. MEN, siden jeg ikke orker å vente på verken Zelda eller nedlastbare spill til Wii må jeg nesten bare ha en.. Blir vel under 3k med et spill? :ph34r:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Antall Polygon < Art Direction

Er så hypa på Zelda nå. Jeg tror når jeg endelig får spille det at jeg kommer til å gå over i en høyere form for tilværelse. Som om Zelda er den delen jeg trenger for å gå over i en oversanselig tilstand.

Er i et emosjonelt smertehelvete akkurat nå uten Zelda.

Overdriver kanskje litt, men er ikke langt unna sannheten. :p

EDIT:

shockingly intuitive, impressively precise, and gloriously playable.

Sånt gjør det ikke akkurat lettere å vente :blink:

EDIT 2:

Noen tips for de som vil gå Cold Turkey inn i Zelda.

Hold dere unna IGN forumet, Gamefaqs/Gamespot, GameVideos, og SPESIELT 4chan. Spoilers galore!

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar
Lawrence.com pleier jo å være ganske strenge.

7285156[/snapback]

"Graphics: 9.5"

Stussa litt på den. Etter det jeg har sett er ikke grafikken, sånn rent teknisk sett, bra for en ny konsoll å være... Det står jo i samme review at grafikken er tydelig av gamecube's kaliber... :hmm:

7286078[/snapback]

Grafikk er ikke bare effekter, det er også stil og variasjon. Selv syns jeg spillet ser bedre ut enn veldig mange next-gen spill.

Gleder meg så mye at det er vanskelig å ikke tenke på dette spillet hver dag. Skal bli herlig å starte opp dette spillet den 8 desember. Blir nok dårlig med søvn den helgen ja.

Lenke til kommentar

Åhhh dette blir utrolig bra, har jo gledet meg til dette i flere år nå. Til den dagen når vi endelig får et spill som kan slå Ocarina Of Time. Er Twilight Princess the one? :dribble:

Etter jeg testet demoen, blei jeg veldig imponert. Og nå som jeg ser anmeldelsene, blir jeg enda mer glad. 22 dager 14 timer 20 minutter 30 sekunder igjen, så skjer det :dribble:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
http://www.thehylia.com/index.php?subactio...t_from=&ucat=9&

Legg til at disse anmeldelsene er spoilerfrie.

Jeg klarer ikke å vente, jeg dør på meg. Om dette skal slå OoT kan jo ikke det bety at det vil bli tidenes beste spill. Det høres så ufattelig fantastisk ut at jeg må klype meg i armen :dribble:

Anmelderene tar ikke hensyn til oss europeere som trolig kommer til å dø av hype-othermia lenge før release.

7286307[/snapback]

Anmelderen fra The Hylian ga OOT 9,3 bare så det er sagt! Han syntes TTP er enda bedre!

Lenke til kommentar

Einaste Zelda jeg har spelt før var den som var på Super Nintendo. Å for å være helt ærlig så har jeg aldri spelt et spel med bedre historie osv siden den gang.. :)

Men hvorfor 8. desember? har såklart min første eksamen den 8. og en den 9. :( + 2 til før jul..fysj..vet hva jeg komer til å prioritere! Zelda :D

Lenke til kommentar

Tenker lege kontorene blir nødt til å finne opp en ny diagnose etter 8 Desember.

Diagnose: Wii-remote-arm

Årsak: For mye spilling på Wii konsollen

Jeg gleder meg bare ennå mere nå. Nå satt jeg med Ocarina of Time en romjul for mange herrens år siden og koste meg glugg ihjel, nå ser det ut som Deja vu er på vei imot meg med stor fart i form av TP.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg bare ennå mere nå. Nå satt jeg med Ocarina of Time en romjul for mange herrens år siden og koste meg glugg ihjel, nå ser det ut som Deja vu er på vei imot meg med stor fart i form av TP.

7289641[/snapback]

Kan det har vert romjula 98` ? :wee:

Nei da var eg så å si isolert inne med OOT, og oppnådde den mes fantastiske spillopplevelsen noensinne.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...