Complexity Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bruker 2 skjermer når jeg bruker pc'en, men skjermkortet er ikke værdens beste, så når jeg skal spille og slikt må jeg deaktivere den andre skjermen.. Finnes det noe programvare som gjør dette lettere? f.eks bare en shortcut på tastaturet jeg kan trykke for å aktivere\deaktivere skjerm nr. 2? Hadde vært kult om jeg da og kunne administrere litt, altså f.eks ha 2 forskjellige bakrunder osv.. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som regel følger slik programvare med driveren til skjermkortet ditt, som ATI Catalyst Control Center. Sjekk nettsiden til skjermkortfabrikanten din. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Som regel følger slik programvare med driveren til skjermkortet ditt, som ATI Catalyst Control Center. Sjekk nettsiden til skjermkortfabrikanten din. 7285536[/snapback] oki, skal ta å gjøre det har omegadriverene inne, må kansje bytte til de orginale da? Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Som regel følger slik programvare med driveren til skjermkortet ditt, som ATI Catalyst Control Center. Sjekk nettsiden til skjermkortfabrikanten din. 7285536[/snapback] oki, skal ta å gjøre det har omegadriverene inne, må kansje bytte til de orginale da? 7285828[/snapback] Uten å vite hvordan skjermkortet ditt fungerer er programmet "Ultramon" (http://www.realtimesoft.com/ultramon/) veldig bra. Koster desverre noe etter 30 dagers prøveperiode, men det er jo verdt å prøve Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Som regel følger slik programvare med driveren til skjermkortet ditt, som ATI Catalyst Control Center. Sjekk nettsiden til skjermkortfabrikanten din. 7285536[/snapback] oki, skal ta å gjøre det har omegadriverene inne, må kansje bytte til de orginale da? 7285828[/snapback] Uten å vite hvordan skjermkortet ditt fungerer er programmet "Ultramon" (http://www.realtimesoft.com/ultramon/) veldig bra. Koster desverre noe etter 30 dagers prøveperiode, men det er jo verdt å prøve 7285895[/snapback] Takktakk skal teste det ut Er Ati Radeon 9600xt skjermkort btw.. edit: må bare få si at det programmet var genialt Akkurat noe slikt jeg var ute etter =) Får kose meg i 30 dager da Endret 14. november 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Må bare få takke for programmet, en av de mest geniale programmene jeg har opplevd på lenge På nettsiden finner man norsk språkfil, og jeg skaffet meg key til det og for dere som vurderer dette programmet, så se på screenshoten min. Akkurat restartet da, men dere ser hvor genialt det er Endret 15. november 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Må bare få takke for programmet, en av de mest geniale programmene jeg har opplevd på lenge På nettsiden finner man norsk språkfil, og jeg skaffet meg key til det og for dere som vurderer dette programmet, så se på screenshoten min. Akkurat restartet da, men dere ser hvor genialt det er 7291169[/snapback] Hyggelig å høre at du likte det. Med et sånt skrivebord skjønner jeg du syns programmet er genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå