Gå til innhold

Manchester Utd- Chelsea

olavh

Anbefalte innlegg

hah..Drogba i toppform dreper Vidic og Rio..i tillegg har vi Sheva der oppe..et spisspar som finner hverandre litt etter litt..

de er ikke så sterke defansivt som ifjor..men det hindrer ikke Terry i å vinne dueller i lufta eller at Cravalho vinner taklinger..

CR er god, det kan jeg si..men at han pisser på chelsea? kanskje hvis han spiller mot 14 åringene..backene er gode nok til å hindre CR..

ellers så har vi Lampard som har begynt å finne godfoten sin, og pasninger kommer som bare det..og Robben kommer til å leke litt på kantene..mens Essien rydder opp på midtbanene og sender baller fremover..

Blir deilig å se en jevn kamp, der Chelsea til slutt stikekr av med poengene og muligens serietoppen..

7317720[/snapback]

Hvis Chelsea skal lede serien etter den kampen må de vinne med 6 mål.

Lurer på om rasshøllet Bouhlarouz prøver å drepe CRonaldo slik som han gjorde i VM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og godfoten til Lampard? Mener du den han bruker til å skyte i en motspiller for at ballen så går i mål?

7317828[/snapback]

Nicely put. Skulle likt å se noe statistikk på antall deflectionmål som chelsea har scoret denne sesongen. Hvis det finnes noe slikt som flaks, så har Chelsea det.

Jeg tror og håper United vinner denne kampen!

Lenke til kommentar
Manchester United - Chelsea

Premier League

Old Trafford

Dommer: Howard Webb

Søndag 26/11-2006 kl. 17.00

Vises på: Canal+ Sport, Sky Sports 1

1.gifvs8.gif

01...Manchester United....13....11..01..01...29..06...23....34

02...Chelsea.....................13....10..01..02...23..07...16....31

Les resten av kamptråden her:

På Football Unlimited - Norges Beste Fotballfroum!

Gleder meg veldig til denne kampen :D

Endret av Kallehell
Lenke til kommentar

Er det ikke en sportsbar i lille grensen som har åpen aldersgrense frem til ni- titiden? Husker ikke hva stedet heter, men vet jeg så United - Liverpool der med noen kompiser da jeg var langt under 18...

Gleder meg noe sykt til morgendagens kamp, blir på Three Lions i Trondheim, regner med at United seierer på tross av sur kamp mot Celtic sist... skulle bæsjen treffe vifta ligger vi fremdeles på toppen av lista.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...