Gå til innhold

Manchester Utd- Chelsea


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, tøys. Manchester United er det mest forhatte laget, period. Grunnen til at du ikke ser det er at så og si alle i omgangskretsen din er Man Utd-supportere. =P

7316125[/snapback]

 

Hvor **** har du fått det fra? Chelsea er det mest forhatte laget blant oppegående supportere som vet hva de driver med.

7317482[/snapback]

 

du kan ikke begrunne argumentene dine med meninger fra vennegjengen din..

 

ManU er fortsatt det mest fohatte laget, grunnet suksessen de hadde tidligere

Endret av MyoK
Lenke til kommentar
Haha, tøys. Manchester United er det mest forhatte laget, period. Grunnen til at du ikke ser det er at så og si alle i omgangskretsen din er Man Utd-supportere. =P

7316125[/snapback]

 

Hvor **** har du fått det fra? Chelsea er det mest forhatte laget blant oppegående supportere som vet hva de driver med.

7317482[/snapback]

 

du kan ikke begrunne argumentene dine med meninger fra vennegjengen din..

 

ManU er fortsatt det mest fohatte laget, grunnet suksessen de hadde tidligere

7317539[/snapback]

 

Hvem f... har sagt at jeg begrunner det med meninger med vennegjengen, vennegjengen min har nesten ikke peil på fotball i forhold til meg :p Jeg begrunner det på grunnlag at jeg sitter på haugevis av forum, vgd f.eks, der er chelsea-hatet enormt, og det er godt voksne folk som sitter å diskuterer der.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at folk har bedre grunn til å hate chelsea enn united... AF bygde opp en storlag av unge talenter (les: class of 92'), mens chelsea har fått inn en mafiaboss som har kjøpt inn alt som kan krype og gå av verdens-stjerner...

 

Men for all del, bare hat united.. Couldn't fu***ng care less.... Jeg veit hvem som er best uansett :)

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Haha, tøys. Manchester United er det mest forhatte laget, period. Grunnen til at du ikke ser det er at så og si alle i omgangskretsen din er Man Utd-supportere. =P

7316125[/snapback]

 

Hvor **** har du fått det fra? Chelsea er det mest forhatte laget blant oppegående supportere som vet hva de driver med.

7317482[/snapback]

 

du kan ikke begrunne argumentene dine med meninger fra vennegjengen din..

 

ManU er fortsatt det mest fohatte laget, grunnet suksessen de hadde tidligere

7317539[/snapback]

 

Hvem f... har sagt at jeg begrunner det med meninger med vennegjengen, vennegjengen min har nesten ikke peil på fotball i forhold til meg :p Jeg begrunner det på grunnlag at jeg sitter på haugevis av forum, vgd f.eks, der er chelsea-hatet enormt, og det er godt voksne folk som sitter å diskuterer der.

7317549[/snapback]

 

selv om Vgd er det største norske forumet, vil jeg ikke si at mange er så virklig seriøse eller saklig..

 

menmen: isteden for å diskutere hvem folk hater mest..hvorfor ikke diskutere forskjellene på lagene som kan føre til at det ene laget vinner..

 

jeg mener selvsagt at Chelsea vinner :p ...grunnet Drogba i toppslag..et heftig midtbane med både offensive og defansive kvaliteter og enkeltspillere som kan avgjøre kamper...og med et forsvar som er defansiv sterke, med noe få unntak :p ..ellers er også Cudicini veldig god..

Lenke til kommentar
Haha, tøys. Manchester United er det mest forhatte laget, period. Grunnen til at du ikke ser det er at så og si alle i omgangskretsen din er Man Utd-supportere. =P

7316125[/snapback]

 

Hvor **** har du fått det fra? Chelsea er det mest forhatte laget blant oppegående supportere som vet hva de driver med.

7317482[/snapback]

 

du kan ikke begrunne argumentene dine med meninger fra vennegjengen din..

 

ManU er fortsatt det mest fohatte laget, grunnet suksessen de hadde tidligere

7317539[/snapback]

 

Hvem f... har sagt at jeg begrunner det med meninger med vennegjengen, vennegjengen min har nesten ikke peil på fotball i forhold til meg :p Jeg begrunner det på grunnlag at jeg sitter på haugevis av forum, vgd f.eks, der er chelsea-hatet enormt, og det er godt voksne folk som sitter å diskuterer der.

7317549[/snapback]

jeg mener selvsagt at Chelsea vinner :p ...grunnet Drogba i toppslag..et heftig midtbane med både offensive og defansive kvaliteter og enkeltspillere som kan avgjøre kamper...og med et forsvar som er defansiv sterke, med noe få unntak :p ..ellers er også Cudicini veldig god..

7317600[/snapback]

Du mener at Chelsea vinner og at Chelsea har et heftig midtbane?

 

Husk at forsvaret til Chelsea er ikke like sterkt denne sessongen som før. Med Rooney og Saha på topp er vi minst like godt rustet som med "deres" Drogba. I tillegg er Vidic og Rio kongene bak der for tiden og er i kjempeform. På vingen kommer CR7 til å pisse regelrett på Chelsea.

Lenke til kommentar

hah..Drogba i toppform dreper Vidic og Rio..i tillegg har vi Sheva der oppe..et spisspar som finner hverandre litt etter litt..

 

de er ikke så sterke defansivt som ifjor..men det hindrer ikke Terry i å vinne dueller i lufta eller at Cravalho vinner taklinger..

 

CR er god, det kan jeg si..men at han pisser på chelsea? kanskje hvis han spiller mot 14 åringene..backene er gode nok til å hindre CR..

 

ellers så har vi Lampard som har begynt å finne godfoten sin, og pasninger kommer som bare det..og Robben kommer til å leke litt på kantene..mens Essien rydder opp på midtbanene og sender baller fremover..

 

Blir deilig å se en jevn kamp, der Chelsea til slutt stikekr av med poengene og muligens serietoppen..

Lenke til kommentar
hah..Drogba i toppform dreper Vidic og Rio..i tillegg har vi Sheva der oppe..et spisspar som finner hverandre litt etter litt..

 

de er ikke så sterke defansivt som ifjor..men det hindrer ikke Terry i å vinne dueller i lufta eller at Cravalho vinner taklinger..

 

CR er god, det kan jeg si..men at han pisser på chelsea? kanskje hvis han spiller mot 14 åringene..backene er gode nok til å hindre CR..

 

ellers så har vi Lampard som har begynt å finne godfoten sin, og pasninger kommer som bare det..og Robben kommer til å leke litt på kantene..mens Essien rydder opp på midtbanene og sender baller fremover..

 

Blir deilig å se en jevn kamp, der Chelsea til slutt stikekr av med poengene og muligens serietoppen..

7317720[/snapback]

For det første. Jeg LER HØYT av dere Chelsea fans som tror dere stikker av med serietoppen etter denne kampen. Dere har vel ikke litt for store forventninger når dere liksom skal slå oss med 7 mål.

 

Og godfoten til Lampard? Mener du den han bruker til å skyte i en motspiller for at ballen så går i mål?

 

Du tar en råsjans når du er så bombesikker på seier. Og jeg skal dedikere et innlegg til bare å le høyt av deg om Chelsea ikke får alle poengene.

Lenke til kommentar
hah..Drogba i toppform dreper Vidic og Rio..i tillegg har vi Sheva der oppe..et spisspar som finner hverandre litt etter litt..

 

de er ikke så sterke defansivt som ifjor..men det hindrer ikke Terry i å vinne dueller i lufta eller at Cravalho vinner taklinger..

 

CR er god, det kan jeg si..men at han pisser på chelsea? kanskje hvis han spiller mot 14 åringene..backene er gode nok til å hindre CR..

 

ellers så har vi Lampard som har begynt å finne godfoten sin, og pasninger kommer som bare det..og Robben kommer til å leke litt på kantene..mens Essien rydder opp på midtbanene og sender baller fremover..

 

Blir deilig å se en jevn kamp, der Chelsea til slutt stikekr av med poengene og muligens serietoppen..

7317720[/snapback]

For det første. Jeg LER HØYT av dere Chelsea fans som tror dere stikker av med serietoppen etter denne kampen. Dere har vel ikke litt for store forventninger når dere liksom skal slå oss med 7 mål.

 

Og godfoten til Lampard? Mener du den han bruker til å skyte i en motspiller for at ballen så går i mål?

 

Du tar en råsjans når du er så bombesikker på seier. Og jeg skal dedikere et innlegg til bare å le høyt av deg om Chelsea ikke får alle poengene.

7317828[/snapback]

 

ok..jeg glemte å se på antall pluss mål :blush: ..

 

og jeg er heller ikke tatt seieren på forskudd..manu er et godt lag..og kan skape problemer...men jeg ttor det å slå chelsea kanskje blir litt tøft for manu..men alt kan skjer..selv tottenham slo jo chelsea...men det var før Drogba slo til for ordentlig :w00t:

Lenke til kommentar
hah..Drogba i toppform dreper Vidic og Rio..i tillegg har vi Sheva der oppe..et spisspar som finner hverandre litt etter litt..

 

de er ikke så sterke defansivt som ifjor..men det hindrer ikke Terry i å vinne dueller i lufta eller at Cravalho vinner taklinger..

 

CR er god, det kan jeg si..men at han pisser på chelsea? kanskje hvis han spiller mot 14 åringene..backene er gode nok til å hindre CR..

 

ellers så har vi Lampard som har begynt å finne godfoten sin, og pasninger kommer som bare det..og Robben kommer til å leke litt på kantene..mens Essien rydder opp på midtbanene og sender baller fremover..

 

Blir deilig å se en jevn kamp, der Chelsea til slutt stikekr av med poengene og muligens serietoppen..

7317720[/snapback]

For det første. Jeg LER HØYT av dere Chelsea fans som tror dere stikker av med serietoppen etter denne kampen. Dere har vel ikke litt for store forventninger når dere liksom skal slå oss med 7 mål.

 

Og godfoten til Lampard? Mener du den han bruker til å skyte i en motspiller for at ballen så går i mål?

 

Du tar en råsjans når du er så bombesikker på seier. Og jeg skal dedikere et innlegg til bare å le høyt av deg om Chelsea ikke får alle poengene.

7317828[/snapback]

 

ok..jeg glemte å se på antall pluss mål :blush: ..

 

og jeg er heller ikke tatt seieren på forskudd..manu er et godt lag..og kan skape problemer...men jeg ttor det å slå chelsea kanskje blir litt tøft for manu..men alt kan skjer..selv tottenham slo jo chelsea...men det var før Drogba slo til for ordentlig :w00t:

7317943[/snapback]

Du snakker litt som om dette er David mot Goliat. Har du husket å se på tabellen at United faktisk ligger foran Chelsea på tabellen med 3 poeng og vinner kampene sine ofte med mange mål mens Chelsea som oftest vinner 1-0?

Lenke til kommentar

1 Chelsea - Man. City 20/08 17:00 3 - 0

2 M'boro - Chelsea 23/08 21:00 2 - 1

3 Blackburn - Chelsea 27/08 17:00 0 - 2

4 Chelsea - Charlton 09/09 16:00 2 - 1

5 Chelsea - Liverpool 17/09 14:30 1 - 0

6 Fulham - Chelsea 23/09 16:00 0 - 2

7 Chelsea - Aston Villa 30/09 16:00 1 - 1

8 Reading - Chelsea 14/10 18:15 0 - 1

9 Chelsea - Portsmouth 21/10 16:00 2 - 1

10 Sheffield U. - Chelsea 28/10 13:45 0 - 2

11 Tottenham - Chelsea 05/11 17:00 2 - 1

12 Chelsea - Watford 11/11 16:00 4 - 0

13 Chelsea - West Ham 18/11 16:00 1 - 0

 

åj..tre av 13 kamper der de vant 1-0..hmm..ja..når det gjelder chelsea så er vel det alle..4 kamper med et-måls seier...

 

 

interesant å se at du mener chelsea vinner kampene sine oftest med 1 mål..mer enn united...når united selv har 4 kamper med et-måls seier

 

Man. United - Fulham 20/08 14:30 5 - 1

2 Charlton - Man. United 23/08 21:00 0 - 3

3 Watford - Man. United 26/08 16:00 1 - 2

4 Man. United - Tottenham 09/09 18:15 1 - 0

5 Man. United - Arsenal 17/09 17:00 0 - 1

6 Reading - Man. United 23/09 18:15 1 - 1

7 Man. United - Newcastle 01/10 16:00 2 - 0

8 Wigan - Man. United 14/10 13:45 1 - 3

9 Man. United - Liverpool 22/10 14:00 2 - 0

10 Bolton - Man. United 28/10 16:00 0 - 4

11 Man. United - Portsmouth 04/11 16:00 3 - 0

12 Blackburn - Man. United 11/11 18:15 0 - 1

13 Sheffield U. - Man. United 18/11 16:00 1 - 2

 

dette gjelder årets PL..kanskjer du snakker om flere tiår tilbake..hvem vet :p

Lenke til kommentar
i tillegg har vi Sheva der oppe..

7317720[/snapback]

 

Hjelp.... :!:

 

 

masse resultater

7318095[/snapback]

 

Du vrir litt på dette.. Du teller kun 1-0 seierne til chelsea, mens du teller ett-måls seierne til united... Chelsea har tre 1-0 seiere, men fem ett-måls seiere (hvis jeg har telt riktig)..

 

United har fire kamper med ett-måls seier, ja, men bare to av dem har endt med 1-0 i uniteds favør... :)

Lenke til kommentar
i tillegg har vi Sheva der oppe..

7317720[/snapback]

 

Hjelp.... :!:

 

 

masse resultater

7318095[/snapback]

 

Du vrir litt på dette.. Du teller kun 1-0 seierne til chelsea, mens du teller ett-måls seierne til united... Chelsea har tre 1-0 seiere, men fem ett-måls seiere (hvis jeg har telt riktig)..

 

United har fire kamper med ett-måls seier, ja, men bare to av dem har endt med 1-0 i uniteds favør... :)

7318149[/snapback]

 

åjj..en kamp mer med 1-0 seier som igjen betyr en kamp mer med et måls seier..det er masse azz..

 

dere har virklig rett azz...chelsea vinner alle kampene sine med et mål..hvordan kunne jeg unngå å se det? 5 av 13 betyr jo alle..

 

takk for hjelpen azz..dere er toppers :thumbup:

Lenke til kommentar
Og du er patetisk... Innse at du dreit deg ut, eller stikk til popit-forumet, hvor du kan snakke med folk på samme intellektuelle nivå som deg selv...

7318308[/snapback]

 

skjønner ikke helt hvordan jeg dreit meg ut jeg..

 

sier at united har en 1-0 kamp mindre enn Chelsea

 

svarer på kommentaren om at Chelsea som fotest vinner med et mål..

 

når bare 5 av 13 kamper i Pl så langt er vunnet med 1 mål..så skjeøøner jeg ikke helt hvordan han kan si det..

 

heller ikke at han kan si at united vinner oftest med magne mål..når de har vunnet 4 kamper med 1 mål..som er en et-måls kamp mindre enn Chelsea..

 

sorry hvis jeg gjorde deg irritert azza..men mitt forige innlegg hva reaksjonen på min irrtasjon og mangel på oppfinsomhet :p

Lenke til kommentar
sier at united har en 1-0 kamp mindre enn Chelsea

7318503[/snapback]

:roll:

Det var jo det du ikke gjorde... Du nevnte 1-0 kampene til chelsea, mens du nevnte alle kampene til united hvor de vant med ett mål... Er forskjell på det...

En 1-0 seier er ikke det samme som en 4-3 seier, men begge kampene vinner man med ett mål (eller taper med ett mål)

 

Det er det jeg skal frem til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...