Gå til innhold

Manchester Utd- Chelsea


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det nok står mellom de to i kampen om ligatittelen, og vi er hektet av (Liverpool) må jeg nesten si at jeg håper United vinner. Har absolutt ingenting til overs for Chelsea, da er det pokker meg bedre at ManU tar PL i år altså..

 

Edit: Denne skulle vel egentlig vært plassert i en av trådene TeggY nevnte, men hva er greia med at alle nykommerne absolutt skal lage så mange nye tråder om ting det er svære tråder fra før? Tror ikke det er så mange som leser retningslinjene når de registrerer seg for å si det sånn.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier.

Hvor i Hel*ette har du levd de siste 3 årene?

7288711[/snapback]

På Stamford Bridge. :D

 

Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen.

Lenke til kommentar
Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier.

Hvor i Hel*ette har du levd de siste 3 årene?

7288711[/snapback]

På Stamford Bridge. :D

 

Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen.

7288796[/snapback]

 

Pell deg inn på VGD og du vil oppleve at sannheten er det helt motsatte, de fleste avskyr Chelsea mer enn ManUtd.

Lenke til kommentar
Pluss at enkeltspillere hos Chelsea kan avgjøre kamper...

7300279[/snapback]

 

Mulig det, men United hadde nettopp det problemet at vi hadde en spiller som kunne avgjøre kamper.

 

Her er KUNNE kodeordet, fordi vi regna med at Ruud skulle score i hver jævla kamp, så solgte vi han, og krakapow, beste sesongstarten på flere år.

 

Fotball er tross alt et lagspill.

Lenke til kommentar

Tror nok Drogba skal få slite maks forover mot Rio-Vidic i storform. Eneste sjansene hans blir nok å film... å det glemte jeg jo, "hi dånt daiv".

 

I tillegg er Chelsea ikke så sterke bakover som før etter salget av Gallas. Jeg tror mer på United seier enn Chelsea seier, men allikevel vil dette være en kamp hvor det laget som scorer først vinner.

 

Men som sagt, i øyeblikket tror jeg United er et sterkere lag enn det Chelsea er.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen.

7288796[/snapback]

 

Nei, feil.. Der er arsenal.. Men chelsea kommer på en god 2.plass... De overtok den plassen, som pool var på, da de ble en mafia-klubb...

 

Hater sånt, akkurat som Real har holdt på de siste åra... Det ødelegger fotballen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...