olavh Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Håper inderlig manu tar skalpen på Chelsea når den tid kommer, og det er vel om 1,5 uker, om jeg har hørt riktig, på Old Trafford. Det bør vel vi seier til Manchester United folkens? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Denne passer vel bedre i enten premier league tråden, manchester tråden, eller chelsea-tråden. Forøvrig håper jeg United gruser Chelsea. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dette er kampen hvor United skal og må vinne, og kommer til å gjøre det også. Da kan de øke ledelsen på Chelsea til 6 poeng, og det ville vært en særdeles god følelse merker jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Siden det nok står mellom de to i kampen om ligatittelen, og vi er hektet av (Liverpool) må jeg nesten si at jeg håper United vinner. Har absolutt ingenting til overs for Chelsea, da er det pokker meg bedre at ManU tar PL i år altså.. Edit: Denne skulle vel egentlig vært plassert i en av trådene TeggY nevnte, men hva er greia med at alle nykommerne absolutt skal lage så mange nye tråder om ting det er svære tråder fra før? Tror ikke det er så mange som leser retningslinjene når de registrerer seg for å si det sånn. Endret 14. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror egentlig ikke jeg tar veldig feil når jeg tipper at supportere av de fleste PL-klubbene, med unntak av Chelsea selv, håper på United-seier i denne kampen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror egentlig ikke jeg tar veldig feil når jeg tipper at supportere av de fleste PL-klubbene, med unntak av Chelsea selv, håper på United-seier i denne kampen. 7287556[/snapback] Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier. Hvor i Hel*ette har du levd de siste 3 årene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier. Hvor i Hel*ette har du levd de siste 3 årene? 7288711[/snapback] På Stamford Bridge. Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg håper at United vinner, ikke bare fordi jeg er United-supporter, men også fordi det vil vise Roman at penger ikke er alt. Selv om United driter penger, de også. Eller, dret blir vel mer riktig, de har nå ihvertfall fortjent mye av det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Alle jeg har snakket med (10++ år som supportere) håper på Chelsea-seier. Hvor i Hel*ette har du levd de siste 3 årene? 7288711[/snapback] På Stamford Bridge. Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen. 7288796[/snapback] Pell deg inn på VGD og du vil oppleve at sannheten er det helt motsatte, de fleste avskyr Chelsea mer enn ManUtd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Debattforumet til VG er ikke akkurat representativt for supporterverdenen. Bare prepubertale krek som har forvillet seg foran et tastatur. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Manchester United knuser Chelski.. Er ikke snakk om no annet Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror at det blir tøft. Enten uavgjort eller Chelsea, Drogba- fy faen han er i form... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg tror at det blir tøft. Enten uavgjort eller Chelsea, Drogba- fy faen han er i form... 7296195[/snapback] Pøh, hvem er det som ligger over Chelsea på tabellen? Vi kan slå dem vi også. Endret 16. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror at det blir tøft. Enten uavgjort eller Chelsea, Drogba- fy faen han er i form... 7296195[/snapback] Pøh, hvem er det som ligger over Chelsea på tabellen? Vi kan slå dem vi også. 7297236[/snapback] Det vil kreve innsats fra spissene, og Rooney ja... Pluss at enkeltspillere hos Chelsea kan avgjøre kamper... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Pluss at enkeltspillere hos Chelsea kan avgjøre kamper... 7300279[/snapback] Mulig det, men United hadde nettopp det problemet at vi hadde en spiller som kunne avgjøre kamper. Her er KUNNE kodeordet, fordi vi regna med at Ruud skulle score i hver jævla kamp, så solgte vi han, og krakapow, beste sesongstarten på flere år. Fotball er tross alt et lagspill. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror nok Drogba skal få slite maks forover mot Rio-Vidic i storform. Eneste sjansene hans blir nok å film... å det glemte jeg jo, "hi dånt daiv". I tillegg er Chelsea ikke så sterke bakover som før etter salget av Gallas. Jeg tror mer på United seier enn Chelsea seier, men allikevel vil dette være en kamp hvor det laget som scorer først vinner. Men som sagt, i øyeblikket tror jeg United er et sterkere lag enn det Chelsea er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Man United er fremdeles det største hatlaget hos supportere flest, uavhengig av Chelseas suksess. Det er kun unge Man Utd-supportere som rangerer Chelsea øverst på den noe flatterende listen. 7288796[/snapback] Nei, feil.. Der er arsenal.. Men chelsea kommer på en god 2.plass... De overtok den plassen, som pool var på, da de ble en mafia-klubb... Hater sånt, akkurat som Real har holdt på de siste åra... Det ødelegger fotballen!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Haha, tøys. Manchester United er det mest forhatte laget, period. Grunnen til at du ikke ser det er at så og si alle i omgangskretsen din er Man Utd-supportere. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå