dj_doggy Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg tenkte jeg skulle lakere toweret mitt, men jeg har hatt en dårlig erfaring med det før, broren min lakerte sitt, det ble elendig, fargen datta av, det ble stygge merker av ingenting, fargen holdt seg ikke slik den skulle osv. jeg tenkte jeg skulle prøv det, men er usikker på hvordan jeg gjøre det, kan noen av dere proffer hjelper meg??? Lenke til kommentar
daho Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Puss den gamle lakken, slik at det blir glatt og den "nye" lakken har noe og feste seg til. Bruk bra lakk ikke noe billig dritt. Ta deg god tid. Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Enig med Daho. Har du god råd og lyst til å få det enda bedre er vel det naturlig å vurdere grunning. Se evnt. CaseMod-guiden til Kjell Erik Budalen her på Overklokking.no Lykke Til :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Personlig har jeg bare pusst grundig, og brukt sparylakk på. Bare husk og være forsiktig når du laker, problemer med renning osv, det blir ikke pent. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 puss ned kabinetet. bruk quiklakk grunning først så quiklakk med den fargen du ønsker Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hvis lakking er så vanskelig, hva med å bruke oljemaling? Ifølge Jotun.no skal det gå så fint atte... og gjør en det riktig kan det bli veldig pent... Dessuten er maling ofte tykkere enn lakk, og tåler at en kommer borti uten at det ripes opp...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå