Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma Ps3 bilder

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

ja men han kan jo ikke uttale seg om hvordan spillet er gameplaymessig.

så det eneste man kan vurdere spillet på nå er nettop graffiken,

og her er det stor forskjell.

Forskjell ja, stor? tja...

Ettersom det er en reamake, kan det tenkes at gameplay kanskje blir litt i samme gate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja men han kan jo ikke uttale seg om hvordan spillet er gameplaymessig.

så det eneste man kan vurdere spillet på nå er nettop graffiken,

og her er det stor forskjell.

Forskjell ja, stor? tja...

Ettersom det er en reamake, kan det tenkes at gameplay kanskje blir litt i samme gate?

7290355[/snapback]

har ikke spillt det så jeg aner ikke hvordan kamp-systemet blir.

er det helt likt som på originalen blir jeg utrolig skuffet..

edit:

her er det snakk om ett next-gen spill og da forventer jeg meg ett mer sofistikert slåss system.

hvis de ikke gidder å putte noe extra innsats i spillet, men bare pynter på graffikken syns jeg de like gjerne kan beholde NG xbox exclusivt, der slike spill hører hjemme

Endret av Bradley
Lenke til kommentar

Hvilke bilder er det egentlig som blir sammenlignet her? Er det de fra første siden med folks erfaringer far xbox spillet, er de fra første siden mot externe nett bilder, er det externe nettbilder mot externe nettbilder.

Er det vi ser på første siden ingame?

For ærlig talt Avanore, om du ikke ser forskjell på det som er på første siden og det som du linket til tidligere så ville jeg tatt meg en øyesjekk..

Lenke til kommentar
har ikke spillt det så jeg aner ikke hvordan kamp-systemet blir.

er det helt likt som på originalen blir jeg utrolig skuffet..

edit:

her er det snakk om ett next-gen spill og da forventer jeg meg ett mer sofistikert slåss system.

hvis de ikke gidder å putte noe extra innsats i spillet, men bare pynter på graffikken syns jeg de like gjerne kan beholde NG xbox exclusivt, der slike spill hører hjemme

Personlig blir jeg gla dersom kampsystemet blir helt likt det første, syns det var genialt :) Selvfølgelig kjekt med et par nye elementer, men håper virkelig det elementære kampsystemet fortsatt er det samme. Blir vel uansett en stortittel til gamere som aldri hadde xbox?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...