Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma Ps3 bilder

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For an Xbox game, Ninja Gaiden was breathtakingly slick and attractive, but on PS3, Ninja Gaiden Sigma, as this semi-remake is being called, is out of this world. To put it into perspective, the pre-rendered Xbox cutscenes that took literally months to create, PS3 somehow manages to better in real-time gameplay. Talk about progress.

I teksten sier de at PS3 versjonen overgår real time spillsekvenser de prerendrede cutscenene fra Xbox versonen..

Nuff said :dribble:

7285907[/snapback]

Hvis du leser litt mer så sier de også,

Ninja Gaiden was, and still is for many people, the ONLY reason to buy an Xbox beyond Halo, and let's face it, even that's looking shaky now up against Resistance.

PSW Staff

Dette er en artikkel fra PSW (Playstation world, blad). Det er deres jobb (utrolig nok) å disse alt som ikke er Sony. Så man får ta hva de sier med en stor klype salt.

7286152[/snapback]

Satt og ventet på den ja ;)

Lenke til kommentar
For an Xbox game, Ninja Gaiden was breathtakingly slick and attractive, but on PS3, Ninja Gaiden Sigma, as this semi-remake is being called, is out of this world. To put it into perspective, the pre-rendered Xbox cutscenes that took literally months to create, PS3 somehow manages to better in real-time gameplay. Talk about progress.

I teksten sier de at PS3 versjonen overgår real time spillsekvenser de prerendrede cutscenene fra Xbox versonen..

7285907[/snapback]

Fint om du tar med link

Lenke til kommentar

7285907[/snapback]

Fint om du tar med link

7286224[/snapback]

Står i teksten på den linken som ligger i førsteposten.. :)

Lenke til kommentar

Jaja, et par nye karakter, redesigna baner, oppdatert grafikk. Thats it. Virkelige oppfølgeren får du på Xbox 360. Samme som MGS substance, kom bare et spill til xbox platformen, men serien fortsatte på ps2 platformen.

Endret av Spidy
Lenke til kommentar
Jeg har spilt en del Ninja Gaiden i det siste, og av det jeg har sett av bilder/filmer fra Sigma så er det ingenting som overgår de prerendrede scenene fra Xbox versjonen. Oppløsningen er muligens høyere, men that's it.

7286191[/snapback]

Stemmer, eg satt å såg igjennom Ninja Gaiden klippene her ein dag, og dei imponerar meg enda. Utruleg bra spel.

Berre bra at PS3 får Sigma.

For meg som skal ha begge plattformane, er det egentlig det same, men eg er glad for at XBOX 360 får ein oppfølgar til Ninja Gaiden. Som forøvrig er eit av det beste spelet eg har spelt.

Men, eg nektar å tru, utav videoklipp og slikt eg har sett ifrå Sigma, at det blir betre enn dei pre-rendra klippa.

Lenke til kommentar

Nå så jeg bare på bildene i denne tråden, og de imponerte hvertfall ikke meg i noen grad.

Men for all del, det er jo mulig dette blir flott grafisk. Ja det minner meg på at jeg stadig vekk leser den ene postingen etter den andre om grafikk, grafikk, grafikk og atter grafikk.

Av en eller annen grunn ser jeg for øyeblikket mest frem til Zelda og expansion til WoW. Zelda fordi Nintendo sjelden trår feil med sin geniale serie, og Burning Crusade fordi WoW viser spilldesign på et ekstremt høyt nivå.

Altså, god grafikk er så langt mer enn høy oppløsning.

Lenke til kommentar

Tja, er jo ikke en grunn for å kjøpe PS3 i det hele tatt. Jeg gidder ikke å spille enda en ny versjon av det samme spillet som på Xbox. Det finnes jo allerede Ninja Gaiden Black fra før på Xbox. Jeg venter heller på en oppfølger, å spiller på xbox i mellomtiden hvis jeg absolutt skal spille det spillet. Bryr meg pent lite om grafikken.

Nei har jeg Zelda TP til jul, vil jeg aldri få bruk PS3 fordi den har ingen spill som kan overgå det enda. OOT har jo aldri blitt slått av noe spill og hvis TP blir bedre vil det fortsette slik. Men det er selvfølgelig bare min mening.

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Jaja, et par nye karakter, redesigna baner, oppdatert grafikk. Thats it. Virkelige oppfølgeren får du på Xbox 360. Samme som MGS substance, kom bare et spill til xbox platformen, men serien fortsatte på ps2 platformen.

7286420[/snapback]

Er det helt sikkert med en oppfølger på xbox360?? I så fall begynner tårene alt og renne! :cry:

Grafikken ser bra ut ja... men det skulle vel bare mangle også, når det tross alt er GANSKE stor forskjell på xobx og ps3! Men så er jeg fan av FMV sekvenser da og ikke helt glad i in-game movies, synes liksom noe av magien blir borte.

Lenke til kommentar
Tja, er jo ikke en grunn for å kjøpe PS3 i det hele tatt. Jeg gidder ikke å spille enda en ny versjon av det samme spillet som på Xbox. Det finnes jo allerede Ninja Gaiden Black fra før på Xbox. Jeg venter heller på en oppfølger, å spiller på xbox i mellomtiden hvis jeg absolutt skal spille det spillet. Bryr meg pent lite om grafikken.

Nei har jeg Zelda TP til jul, vil jeg aldri få bruk PS3 fordi den har ingen spill som kan overgå det enda. OOT har jo aldri blitt slått av noe spill og hvis TP blir bedre vil det fortsette slik. Men det er selvfølgelig bare min mening.

7288648[/snapback]

For en som ikke eier xbox, så vil jeg vel si at dette er nærme et "must have" på PS3. Det er alt for mange som feier ting under "dette får en jo til xbox også, også siden jeg eier alle konsollene, så frister ikke dette meg, og burde ikke friste andre heller" ( Bra satt på spissen, du mener det sikkert ikke sånn, men det var slik jeg oppfattet det ). Og: Om en eier xbox, men aldri annskaffet seg spillet , og har tenkt seg ps3, skal en da kjøpe det til xbox fordi "det finnes der allerede?"

Think outside the (x)box ;)

Lenke til kommentar
Gameplayen i spillet er helt rått, hvis du liker slossing. Det er også sinnsykt utfordrende.

Faen må rå grafikk, nå begynner det å bli noen titler jeg er interessert i på PS3...

7284923[/snapback]

Synes de bildene var omtrent det samme som Ninja Gaiden til Xbox

Link

7285330[/snapback]

å herreguuuuud for en dum fanboy kommentar :w00t:

skaff deg briller eller stikk fingern i jorda, du trenger en reality check :whistle:

Lenke til kommentar

7288648[/snapback]

det er ikke grunn fordi du tydeligvis er en xboxfanboy :no:

men dette kan jo være artig for de som kanskje skal ha en ps3?

det er jo flott at flere får spille NG, sikkert ikke alle som hadde xbox1 heller...

så her har de jo en mulighet til å teste ett av xbox1's beste exclusive spill :thumbup:

personlig vet jeg ikke om det er verdt å kjøpe ennå.. vi får se ;)

Lenke til kommentar
Gameplayen i spillet er helt rått, hvis du liker slossing. Det er også sinnsykt utfordrende.

Faen må rå grafikk, nå begynner det å bli noen titler jeg er interessert i på PS3...

7284923[/snapback]

Synes de bildene var omtrent det samme som Ninja Gaiden til Xbox

Link

7285330[/snapback]

å herreguuuuud for en dum fanboy kommentar :w00t:

skaff deg briller eller stikk fingern i jorda, du trenger en reality check :whistle:

7290105[/snapback]

Hehe, enig med deg der. :roll:

Lenke til kommentar
det er ikke grunn fordi du tydeligvis er en xboxfanboy 

det er jo flott at flere får spille NG, sikkert ikke alle som hadde xbox1 heller...

så her har de jo en mulighet til å teste ett av xbox1's beste exclusive spill 

personlig vet jeg ikke om det er verdt å kjøpe ennå.. vi får se 

Han har jo kun en subjektiv mening, det gjør han vel ikke automatisk til en fanboy? Han baserer da sin mening at han ikke anser grafikk som svært betydelig, og at han har spilt seg gjennom xboxversjonen.. Når han da heller ikke ser frem til andre ps3 spill, må det vel være lov til å gi uttrykk for at han ikke vil kjøpe den?

Men selvfølgelig er det bra for dem som aldri fikk spilt det på xbox :) Personlig er jeg eier av xbox-versjonen, men skal skaffe ps3 versjonen uten tvil :) men please ikke bruk navnet "sonfanboy" om meg fremover av den grunn er du snill...

Lenke til kommentar
det er ikke grunn fordi du tydeligvis er en xboxfanboy 

så her har de jo en mulighet til å teste ett av xbox1's beste exclusive spill 

personlig vet jeg ikke om det er verdt å kjøpe ennå.. vi får se 

Han har jo kun en subjektiv mening, det gjør han vel ikke automatisk til en fanboy? Han baserer da sin mening at han ikke anser grafikk som svært betydelig, og at han har spilt seg gjennom xboxversjonen.. Når han da heller ikke ser frem til andre ps3 spill, må det vel være lov til å gi uttrykk for at han ikke vil kjøpe den?

Men selvfølgelig er det bra for dem som aldri fikk spilt det på xbox :) Personlig er jeg eier av xbox-versjonen, men skal skaffe ps3 versjonen uten tvil :) men please ikke bruk navnet "sonfanboy" om meg fremover av den grunn er du snill...

7290293[/snapback]

ja men han kan jo ikke uttale seg om hvordan spillet er gameplaymessig.

så det eneste man kan vurdere spillet på nå er nettop graffiken,

og her er det stor forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...