Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma Ps3 bilder

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

13-Nov-2006 Preview: Worth buying a PS3 for...

Listen carefully and you can probably hear the collective sound of Xbox fans' hearts breaking everywhere at the news that Ninja Gaiden is finally coming to PlayStation 3.

A stunning action romp from the warped minds that brought us bouncy ladyfighting epic Dead or Alive, Ninja Gaiden was, and still is for many people, the ONLY reason to buy an Xbox beyond Halo, and let's face it, even that's looking shaky now up against Resistance.

To recap, Ninja Gaiden puts you in the jet black plimsolls of Ryu Hayabusa, a proper man's ninja with a long sword, razor-sharp shuriken and uncanny ability to decapitate anything nearby with a head. When he's not pulling off the kind of acrobatic stunts that make the Prince of Persia look wheelchair-bound, Ryu is knee-deep in monster guts and brutal hand-to-hand combat, the like of which is arguably just as good as anything seen in more traditional fighters such as Tekken and Soul Calibur. In short, Ninja Gaiden is the perfect combination of platform jumping, puzzle solving and deeply satisfying fisticuffs.

Advertisement:

For an Xbox game, Ninja Gaiden was breathtakingly slick and attractive, but on PS3, Ninja Gaiden Sigma, as this semi-remake is being called, is out of this world. To put it into perspective, the pre-rendered Xbox cutscenes that took literally months to create, PS3 somehow manages to better in real-time gameplay. Talk about progress.

Plus, it comes loaded with great big, solid wedges of new stuff not seen in the original. New levels, new monsters, new weapons and new moves for starters, plus sexy bit-part character Rachel, who sent many an Xbox owner stiffening, is now a playable character too (think Michelle Marsh with a sword. And bigger tits). Not so much a nail in Xbox's coffin, as a ten-ton wrecking ball.

Kilde

Bilder nedenfor.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
screenshot_164362.jpg

screenshot_164364.jpg

screenshot_164361.jpg

Ja, grafikken var god i værtfall. Men hvordan er gameplayet på dette spillet? Spilte aldri orginalen på xbox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A stunning action romp from the warped minds that brought us bouncy ladyfighting epic Dead or Alive, Ninja Gaiden was, and still is for many people, the ONLY reason to buy an Xbox beyond Halo, and let's face it, even that's looking shaky now up against Resistance.

:roll:

Bare Halo og Ninja gaiden som var værd å kjøpe til xbox :thumbdown:

Mange bra'e titler til xbox :D

Hvis de tror at Resistance blir bedre en Halo 3, lever de i drømmeland :!:

men grafiken til Ninja Gaiden (ps3) så ganske bra ut :)

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar
Gameplayen i spillet er helt rått, hvis du liker slossing. Det er også sinnsykt utfordrende.

Faen må rå grafikk, nå begynner det å bli noen titler jeg er interessert i på PS3...

7284923[/snapback]

Synes de bildene var omtrent det samme som Ninja Gaiden til Xbox

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det er godt mulig man må ha litt mer greie på spills oppbygning enn den vanlige gamer for å se en tydelig forskjell, da. Vite hva polygons er, og litt om de forskjellige effektene som bump mapping, normal mapping. Det hjelper også å vite hva aliasing og oppløsning er.

Jeg ser stor forskjell.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Listen carefully and you can probably hear the collective sound of Xbox fans' hearts breaking everywhere at the news that Ninja Gaiden is finally coming to PlayStation 3.

Hahahahhahahahahhahahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahahha

Forøvrig er det jo praktisk talt en ps3 versjon av xbox originalen, mens xbox360 får oppfølgeren..

Lenke til kommentar
Det er godt mulig man må ha litt mer greie på spills oppbygning enn den vanlige gamer for å se en tydelig forskjell, da. Vite hva polygons er, og litt om de forskjellige effektene som bump mapping, normal mapping. Det hjelper også å vite hva aliasing og oppløsning er.

Jeg ser stor forskjell.

7285412[/snapback]

Vet godt hva spill er bygd opp på, akkruat derfor jeg sier at det er ikke den store forskjellen

Lenke til kommentar
Det er en ganske så stor forskjell, detaljnivået er maksa ut virker det som.  Ninja Gaiden er uten tvil noe av det mest vanskeligste spillet NOENSINNE.

7285679[/snapback]

Vanskeligste ever må være double dragon 3 på NES... møkkaspillet.

Syntes forøvrig fortsatt det er fascinerende hvordan fanboy spiriten hos noen våkner i hver eneste tråd som dette...

Lenke til kommentar

Det så da bra ut, endel bedre enn xbox sin versjon. Derimot så var jeg ikke så alt for stor fan av spillet, en kompis av meg greide det jo på vanskeligste osv osv osv og har helt med, for min egen del virket det mest som å blokke, for så å trykke XYXXY. Igjen og igjen og igjen...

Dog det er min mening. Spillet så iallefall bra ut på Xbox og bedre på PS3 (men hva annet skulle man egentlig forvente?)

Lenke til kommentar
For an Xbox game, Ninja Gaiden was breathtakingly slick and attractive, but on PS3, Ninja Gaiden Sigma, as this semi-remake is being called, is out of this world. To put it into perspective, the pre-rendered Xbox cutscenes that took literally months to create, PS3 somehow manages to better in real-time gameplay. Talk about progress.

I teksten sier de at PS3 versjonen overgår real time spillsekvenser de prerendrede cutscenene fra Xbox versonen..

Nuff said :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...