aither81 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei Jeg har problem med 2 stasjonære marskinner som ikke tastaturet fungerer på og like før går inn i Windows restartet pcen. Problemet startet "tror" jeg ved da vi hadde i en mp3 spiller. Hovedproblemet blir da tastaturet som ikke fungerer, jeg får ikke valgt sikerehetsmodus eller installert Windows på nytt fordi det ikke er liv i den. Har prøvd forkjelige tastaturer og prøvd og restarte biosen. Håper noen har noen gode ideer hva jeg kan gjøre for å løse problemet Lenke til kommentar
JohnSS Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei Jeg har problem med 2 stasjonære marskinner som ikke tastaturet fungerer på og like før går inn i Windows restartet pcen. Problemet startet "tror" jeg ved da vi hadde i en mp3 spiller. Hovedproblemet blir da tastaturet som ikke fungerer, jeg får ikke valgt sikerehetsmodus eller installert Windows på nytt fordi det ikke er liv i den. Har prøvd forkjelige tastaturer og prøvd og restarte biosen. Håper noen har noen gode ideer hva jeg kan gjøre for å løse problemet 7284803[/snapback] har ofte opplevd at USB-tastatur ikke fungerer før maskina er ferdigboota, har du PS/2 eller USB? har også selvfølgelig den irriterende f-lock som ikke er slått på ved oppstart, som gjør at funksjonstastene er hi-jacket til man deaktiverer ekstrafunksjonene... vet at dette er enkle ting, men var litt diffus beskrivelse av problemet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det hjelper sikker å sette støtte for USB-tastatur fra OS til BIOS i BIOS. Da skal det funke. Endret 15. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå