bujk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er på utkikk etter BT handsfree til min gamle SE P900. Hva er forskjellen på en bra og dårlig HF? Hva skal jeg se etter? Batterikapasitet er viktig for meg da jeg snakker mye i tlf. Post gjerne deres erfaringer også. På forhånd takk! Lenke til kommentar
bujk Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Er på utkikk etter BT handsfree til min gamle SE P900. Hva er forskjellen på en bra og dårlig HF? Hva skal jeg se etter? Batterikapasitet er viktig for meg da jeg snakker mye i tlf. Post gjerne deres erfaringer også. På forhånd takk! 7284719[/snapback] Ingen som bruker BT handsfree her? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Batterikapasitet er, som du sier, veldig viktig. Ellers er det veldig forskjell på hvor mye ekko de forskjellige modellene gir. Personlig har jeg veldig god erfaring med Sony Ericsson HBH-608. Dette har bra batterikapasiet (270 t standby og 10 t samtale), og jeg har aldri hørt noen har klaget på at de hører meg dårlig, eller at de hører ekko. Flere av Nokia bluetooth`ene (HS-21W, HS-26W, BH-300) jeg har brukt har jeg opplevd veldig mye ekko på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå