Thor. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei Kan jeg få scriptet under til og utføre segselv automatisk bare ved å åpne *.htm? <formmethod="post"action="adresse"><divalign="center"> <inputtype="submit"value="verdi"name="navn"><inputtype="hidden"name="luz"></div> Endret 14. november 2006 av Thor. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Den koden du postet er ikke et script men HTML kode og den vil jo bli kjørt når siden lastes. Bortsett fra at koden var full av feil, eller ihvertfall hadde en veldig grov feil mange ganger: Du har glemt et mellomrom mellom navnet på tagen og første attributt. Det skal være <form method=""> <div style="text-align:center"> osv osv Vis du ønsker at skjemaet skal sendes i det siden lastes så kan det ordnes med javascript Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Kilde? Java burde gå *Rapporterer til mod om flytting* Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kilde? Java burde gå *Rapporterer til mod om flytting* 7284855[/snapback] Java? Ikke bland Java med Javascript, tross navnet har disse INGENTING med hverandre å gjøre, Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Kilde? Java burde gå *Rapporterer til mod om flytting* 7284855[/snapback] Java? Ikke bland Java med Javascript, tross navnet har disse INGENTING med hverandre å gjøre, 7285315[/snapback] My bad. Uansett så er tråden flyttet til rett forum og vi kan gå ontopic igjen. Noen som kan lage et slikt java som sender postdata for deg når du åpner denne siden? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå brukte "Java" igjen da men... Har du vanskelig for å skrive så lange ord kan du sikkert forkorte det til jscript. OT: Legg til id-attributt på <form> også putter du inn dette scriptet etter. document.getElementById('myformid').submit(); Denne lille koden kan du sikkert også legge til i onload på <body> Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønte det ikke da men.. Skal jeg sette html-koden jeg skrev i første post inn i ('myformid')? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kategorien her er vel for å få *hjelp* og ikke fullstendig kode? Du burde virkelig lese litt før du spør i head av htmlen, legger du en script-tag. I denne legger du onload = function(){ document.forms[0].submit() } eller evt window.onload, men dét er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det jeg mente var at du kunne putte det inn i <body onload=""> Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg liker å gi brukere *hele* løsningen <form method="post" action="adresse" id="minform" name="minform"> <div align="center"> <input type="submit" value="verdi" name="navn"> <input type="hidden"name="luz"> </div> <script type="text/javascript"> function sendForm() { document.getElementById('myformid').submit(); } window.onload = sendForm; </script> </form> Jeg tror også jeg har satt inn alle mellomrom som trengs. Spørsmålet du skulle ha stilt var: Hvordan kan jeg få denne HTML-formen til å sende seg selv når brukeren åpner *.htm-filen. Endret 15. november 2006 av Kagee Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takk Kagee Jeg nermer meg vil jeg tro. Den vises fortsatt som en knapp. Hva må forandres etter ["<script type="text/javascript">] ser ikke hva som mangler siden jeg ikke kan javascript (Tok den nå ). Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 <input type="submit" value="verdi" name="navn"> Der er knappen din. Fjern den og submit-knappen blir borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå