PC^2020 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå gir jeg opp å ta t-banen om morgenen. Det holder ikke mål for fem flate øre og nå vil jeg ha tilbake penga for månedsbilletten min. Hvordan bør jeg gå frem? Jeg kommer IKKE til å kjøre noe mer t-bane i løpet av månedskortperioden jeg har nå. Jeg velger å bruke bilen i stedet, selvom det koster med 3 ganger mer enn å ta t-banen... Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvorfor holder ikke t-banen mål? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Reisegarantien til Oslo Sporveier gjelder, dvs du kan få refundert taxiregning om du blir mer enn 20 minutter forsinket og tar taxi til jobb etc.. Jeg kjører daglig 6 Husebybakken og 6 Ringen hjem igjen, og har ikke opplevd noe til t-bane kaoset. Hvilke linje bruker du? Endret 14. november 2006 av Peterman Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvorfor holder ikke t-banen mål? 7285244[/snapback] I morgenrushet i dag var den linjenflest mennesker i Oslo bruker ikke i drift. Ut over dagen i dag var den i sterkt redusert drift. http://oslopuls.no/nyheter/article1531755.ece Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men dette har de opplyst om en god stund så jeg tviler på at du har noe du skulle ha sagt. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det har vart i en uke nå (at Sognsvann - banen ikke kommer). Begynner å bli møkk lei. Når dette er over synes jeg godt at Sporveiene kan komme med en slags kompensasjon. Gratis månedskort, e.l. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Står på nettsidene dems hva de skal gjøre og hvilke rettigheter du skal ha. Oslo sporveier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå