Gå til innhold

Noen som ser tilbake på de 1. postene du laget?

Anterialis

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Noen som vet om noen kule MMORPG spill (RPG)

For eksempel World of Warcraft.

Haha, flaut å tenke over alt det tullete jeg skrev i begynnelsen. Blir jo nesten flau over meg selv :p

7292663[/snapback]

ja du svarte jo på ditt eget spørsmål da i innlegget dut :p

Jeg gjorde det ja. Var ung og dum på den tiden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg bestillte ett hovedkort av typen asus A7N8X DELUX/GD fra psdata, men når jeg så på ordrer på min side stod det ingen ordre registrert, det gjør det enda, jeg sendte mail til dem og spurte om ordren var registrert, og om de sendte ut en rambrikken jeg hadde bestillt samme dag de fikk den på lager, svaret jeg fikk da var at de fikk inn rambrikken dagen etter, altså INGEN svar på mine spm, jeg sendte mail enda en gang, da fikk jeg svar, måtte sende dem 2 ganger.

dagen etter ville jeg vite pakkenummeret, sendte mail om det, fikk ikke svar, sendte en til, fikk beskjed om at det kom så snart pakken er sendt.

jeg ventet i 2 dager, pakken kom, jeg pakket den opp, satte den i toweret og koblet til, slo den på, og ikke noe bilde kom, testet andre skjermkort og skjermer, men fortsatt ikke noe bilde, de hadde sendt meg ett defekt hovedkort :x

elendig service på psdata.

skal sende inn hovedkortet i dag, hvis jeg ikke får får ett nytt tilbake ganske snart så mister de en god og fast kunde :grumpy:

vil anbefalle å ikke handle fra psdata :yes:

mener å huske at jeg var passe sur på dem den dagen...

bare tull, men psdata er jeg fortsatt en god kunde av :)

Lenke til kommentar
ja men de driver ikke med det lenger det het M-Lan og var i modum og hadde rundt 150 hver annenhver måned de sparte penga til eget klubbhus men de holdt ikke på lenge nok :cry:  men de som som var crew der var skikkelig greie.MEN hvis du cheata så kunne du ha blitt gaffa(betyr og bli lagt i bakken og at noen teiper henda dine bakpå ryggen med grå eletrikrteip) og det ser ikke godt ut

5558555[/snapback]

min første poste,ikke noe og være flau over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...