WarpX Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er ikke imponert, dette spillet passer best for fjortiser m/console. Sier bare ett ord: Uninstall. 1349280[/snapback] Hum... dette er en kommentar way back, da Halo omsider kom til PC. Ble så skuffa atte... grafikken var rævva og handlingen var braindead. Oh btw, fjortiser er fremdeles first target priority Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 det er riktig.. amd duron 1.6 slo celeron 2.8 eller noe sånt... de ble iallefall tatt kraftig... konklusjon= det er ikke bare mhz det går på men også L2 cache og front side bus+++ IKKE LA DERE LURE AV MEGAHERTZ 1617832[/snapback] Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Warrior er kule kiser ^^ Jeg har spilt rogue og mage, og for å være ærlig: De er morsomme, men Warrior er kjempegøy å spille Man kan ha den beste armoren, de beste våpnene (istedet for de forbanna smørknivene til rogue, og de tannpirkerne til mage) Selv har jeg en lvl 9 NE warrior starta i går kvell med den. Den er jeg fornøyd med, og kan komme til å spille lenge med den Warrior FTW :thumb: 5444070[/snapback] Så fort tiden går Til de som spiller WoW: Det skal sies at jeg spilte ikke noe særlig lenge på den warrioren. Jeg hoppet over til en RP realm og startet en priest. Nå har jeg en 50 troll priest og en 40 troll warrior Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hei, jeg er helt ny på området og trenger litt hjelp her... jeg har en Eltax AVR-800 og en Salora SVD 1030M (DVD-spiller). Det jeg lurer på er hvordan jeg på best mulig måte kan koble dette sammen (5.1). Hvilke kabler trenger jeg? Jeg skal også koble til en ps2, også alt sammen til tv'en (selvfølgelig) har skjønt at jeg enten trenger en fiberoptisk digital kabel eller en digital coax kabel (stemmer det?), men hva er det egentlig som går gjennom de? Det er bare lyden, sant? så jeg må ha en annen kabel til bildet? er det best å la bildetsignalene gå rett til tv'en eller først til forsterkeren og så til tv'en? (jeg blir mer og mer forvirret ettersom jeg skriver) på forhånd takk, hilsen en veeeldig forvirret person Jeg har nå fått meg nytt anlegg, og gått fra å ha null peiling til rett over gjennomsnittet, hurra! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei og hopp! Noen som kan gi meg en full guide i hvordan man brenner/kopierer spill med Nero? Vil gjerne vite hvordan man brenner spill man laster ned på DC++, men også hvordan man kopierer spill som man har original cd til. Har dvd-brenner. Mhv smile.gif 1617832[/snapback] Gjett hvem som ikke hadde lest retningslinjene. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Postet: 17/10-2004 : 22:52 Hei! jeg har nettopp kjøpt meg et 5-punkts KODA surroundanlegg, og jeg lurer på om noen her har noen erfaringer med disse settene... cool.gif Huff. Det gamle drittanlegget der. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjøp ivertfall G4 ti! Det kommer godt med senere + det har det beste pris/ytelse forholdet for tida !! Åh, den første tiden på forumet! *mimre* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 de eldste postene jeg finner er fra cirka 8 måneder etter jeg registrerte meg. godt mulig jeg ikke er flink nok til å bruke søkefunksjonen. her er iallefall det flrste jeg har funnet fra meg (fikk ikke noen svar på det engang): Kjøpte Asus v7100 deluxe Combo for en liten stund siden. Problemet mitt med skjermkortet er at hele maskinen låser segfryses når jeg spiller spill eller bruker en screensaver som benytter seg av OpenGL. Har lastet ned nye drivere og patchet biosen uten at det har hjulpet. har også prøvd med win 2000 (engelsk og norsk) og win 98 SE... noen aonm har noen forslag til hva det kan være? utenom at det kan være et defekt skjermkort...? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei og hopp! Noen som kan gi meg en full guide i hvordan man brenner/kopierer spill med Nero? Vil gjerne vite hvordan man brenner spill man laster ned på DC++, men også hvordan man kopierer spill som man har original cd til. Har dvd-brenner. Mhv smile.gif 1617832[/snapback] Gjett hvem som ikke hadde lest retningslinjene. 7288262[/snapback] det er jo noe som heter at det er like greit å hoppe ut i det som å krype i det, og med den posten der hoppet du ganske greit ut i det.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 de eldste postene jeg finner er fra cirka 8 måneder etter jeg registrerte meg. godt mulig jeg ikke er flink nok til å bruke søkefunksjonen. her er iallefall det flrste jeg har funnet fra meg (fikk ikke noen svar på det engang): Kjøpte Asus v7100 deluxe Combo for en liten stund siden. Problemet mitt med skjermkortet er at hele maskinen låser segfryses når jeg spiller spill eller bruker en screensaver som benytter seg av OpenGL. Har lastet ned nye drivere og patchet biosen uten at det har hjulpet. har også prøvd med win 2000 (engelsk og norsk) og win 98 SE... noen aonm har noen forslag til hva det kan være? utenom at det kan være et defekt skjermkort...? 7288315[/snapback] Du går bare på "vis brukerens innlegg" i profilen og blar helt tilbake Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Ja...For en tid tilbake bygde jeg meg da en ny PC.Kjøpte nytt HK,CPU,RAM og AGP,og en SATA-disk. Fra den gamle PC'n jeg hadde stående tok jeg en IDE-disk,en CD-ROM og en Floppy-disk. Fikk en godt utdanna IKT-kar til å kikke på den,og installere et OS. Alt så bra ut,men da Windows XP var installert,ville ikke SP2 installere seg. PC'n påstår at fila er skadet,noe som ikke er tilfelle. Vil heller ikke installere noen andre programmer,f.eks Office eller PC-cillin. Sendte da alt tilbake til Komplett,og de testa det,uten å finne noen feil. Noen som har noen formaning om hva som kan være feil? Har ikke giddi å bygge sammen PC'n igjen etter det,men det skal jeg vel snart. Hehehe, gode gamle dager. Dette var egentlig eneste grunn til at jeg registrerte meg her, men jeg ble visst litt lenger gitt... Endret 15. november 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Eneste grunnen til at jeg registrerte meg første gang var for å finne ut hvordan man skiftet farge på scrollbaren på nettsider. Leeenge siden Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det er pågrunna at du har SWP installert bare uninstaller det, så burde problemet være borte! :x :smile: 8) :wink: :o :-? 1002326[/snapback] Min førstepost :!: Skulle prøve å være pro men fant bare på noe Endret 15. november 2006 av Overdox Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) hei, eg vil oppgradera PC'en min, men eg må få nytt hovedkort. så kan eg ta et nytt hovedkort i ein Compaq Presario 5676? eller kan eg bare bruke spesielle compaq hovedkortkort? Ikke et av mine beste øyeblikk. P.S: brukernavnet mitt var henrik007 da. Endret 15. november 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) I min første svarte jeg på et spørsmål fra noen om 550w q-tec strømforsyninger var ett bra kjøp.. Tja.. jeg bruker den, og har ikke hatt noen problemer med den enda.. den holder pent spenningene sine, og er generelt snill. Spyr ut mye luft av kassa med sine to vifter, og er dermed ikke helt lydløs.. men det plager meg ikke. :wink: Nå vet jeg bedre, etter å ha prøvd å belaste den litt, for noen år siden Endret 15. november 2006 av Ampy Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Mitt siste kjøp var Team Antonsen volum 1 og 2 + Live Oslo Spectrum Det var ett svar på en sånn "Ditt siste film-kjøp"-tråd Endret 15. november 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Noen som vet om noen kule MMORPG spill (RPG)For eksempel World of Warcraft. Haha, flaut å tenke over alt det tullete jeg skrev i begynnelsen. Blir jo nesten flau over meg selv Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har kommet meg _så_ mye siden min første post, at det ikk er morsomt en gang, hehe. Tenke seg til at w3p ville clocke en fabrikant-pc (pc kjøpt av HP feks) og ble skuffa når det ikke gikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Noen som vet om noen kule MMORPG spill (RPG)For eksempel World of Warcraft. Haha, flaut å tenke over alt det tullete jeg skrev i begynnelsen. Blir jo nesten flau over meg selv 7292663[/snapback] ja du svarte jo på ditt eget spørsmål da i innlegget dut Noen som vet om noen kule MMORPG spill (RPG)For eksempel World of Warcraft Haha, flaut å tenke over alt det tullete jeg skrev i begynnelsen. Blir jo nesten flau over meg selv 7292663[/snapback] Endret 15. november 2006 av andrenilsen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Førsteposten, starta ny topic og greier Har starta en character nå, også skaffa jeg meg det beryktede Sword of White Woe. Beklagelig nok ble dette tatt av en Imperial Guard mens jeg dreiv å luska rundt i Caldera, og jeg glemte å loade før jeg sava på nytt. Er det noen måte jeg kan få tilbake sverdet mitt på? Pickpocket, drepe han eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå