Anterialis Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Er det noen her som har søkt på seg selv i søkemotoren og lest de første postene vi skrev? Vekker mange goder minner =) Tok meg selv i å le og kose meg ikke så verst lite når jeg leste mine første poster Endret 14. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Min første post her på forumet: vet noen om noen gratis webservere uten reklame med php og mysql??? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann. På lørdag som kommer (21.05.2005) så skal jeg ha "bursdagsfest". I den sammenheng tenkte jeg at jeg skulle ha et ordentlig stilig lydanlegg uten å bruke ei krone. Jeg har: Philips pc-høytalere (to høytalere) og Logitech pc-høytalere (fire høytalere) Er det mulig å koble begge to til pcen samtidig ? Hvis dette er mulig kan dere vennligst hjelpe meg før Lørdag 21.Mai? Jeg skal legge inn bilder av alt fra innganger, utganger, lydkort evt. pc hvis det ønskes. Mvh Dag-Erik G. Johansen 4179056[/snapback] Hehe... Dette var 2 mnd. etter jeg ble registrert. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Akkurat hvordan finner du din første post? EDIT: Aha, fannt Har fått et problem med PCen etter jeg formaterte den. Den stopper mens jeg spiller f.eks WoW og Black and White 2.Først 'fryser' bildet, så blir skjermen svart (akkurat som når man slår av PCen). Etter dette må jeg bare slå av datamaskinen(holde inne power knappen). En gang dette skjedde fikk jeg bilde igjenn etter skjermen hadde blitt svart, å da fikk jeg denne feilmeldingen: user posted image Skjermkort: ATI Radeon 9800XT Mvh, oppgitt WoW gamer sad.gif Mitt første innlegg Endret 14. november 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har redigert bort mine Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei... Som sagt, så virker ikke dvdrommen min.. Først trodde jeg det var for noe jeg hadde installert, men nei. Det viste seg, etter jeg reinstallerte windows, at den var fortsatt død.. Det rare er at den viser i min datamaskin og i device manager. Og, device manager viser ingen feil. Jeg avinstallerte også driveren, for så å starte på nytt, men den var fortsatt død.. Har noen peiling på hva som kan være galt? 5214144[/snapback] Min første Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry5522649 Marli Enkelt og greit. Endret 14. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Her her mitt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547618&hl= hello! eg har et problem med pc'en som dere kanskje skjønner. etter jeg kjøpte mer ram og ny skjerm begynte det å skje merkelege ting med dataen. Spel, filmar og alle andre programmer begynnte å legge seg ned automatisk! VELDIG IRRITERENDE! når de legger seg ned kommer det en irriterende windowns feil lyd.. hjelp meg.. Pcen min: Hovudkort: ? hakke peiling Prossesor: Athlon XP 2700 2.17GHz Socket A 0.13u 333MHz Tray ""Thoroughbred" Skjermkort: VGA-Card Radeon 9600 256MB AGP DVI TV-Out DX9 Retail Cooling Fan: Socket-A 19dB For All AMD CPU (Up To XP3000/All Duron) RAM: 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal x 2 Harddisk: 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5 Strømforsyning: q-tec (trur eg)450w og har to vifter.. 5715793[/snapback] Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Synes en av b-reals første poster var litt morsom jeg! Prøv heller KaZa. 27214[/snapback] Alle har vi en mørk fortid. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Når jeg skulle sette meg ned ved pcen min i stad funket ikke første muse knapp på min MX300. Jeg skjekket at USB kontakten satt godt i og det gjorde den og jeg sjekket oppsettet og det var riktig. Noen som vet hva som er galt bør jeg levere inn musa? -takk for alle svar -MailmaN Dette er den første posten med denne kontoen. Hadde en konto eller to før denne også (hysj, hysj) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=21 Tråden med det laveste showtopic-nummeret Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har akkuratt kjøpt en 2.0Ghz celeron fra pc-utstyr med et MSI socket 478 hovedkortog en Twin Mos 512 MB RAM brikke. Jeg er en ganske uerfaren pc kjøper så jeg lure på om jeg hadde dumma meg skikkelig ut. Jeg skal bruke datan mest til spilling Tror dette skal være den første posten min. Svarer er vel ganske klart, ja. Men er glad for kjøpet i dag da det gjorde at jeg startet å fikle med overklokking. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Uff ja, mitt første innlegg var ett eller annet fælt oppgulp om hvor bra PS2 var og hvor dårlig Xbox var. Ikke akkurat noe å være stolt over. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kan dette være den første posten min? Du får et MSI gforce 2 TI til 1475 kr hos http:\komplett.no Men til samme prisen har de et Gforce 4 MX440... Er dette bedre enn Gforce 2 TI? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 jeg hater --link fjernet av moderator -- virkelig dypt! Jeg lærte at nerder liker trance the hard way... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 dette var min aller første tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587947&hl= Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 den første eller andre posten min var en spamting om hvor mye jeg hata steam var på/hadde lan da trur jeg. Eller så var det når jeg spamma ned den 3 ords leken som fantes en gang i tida. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) - Jeg fant jeg fant! - Hva fant du nå, da? - En identisk tråd! Endret 14. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg var noob på alle punkter known to man. Lurer på noe..Satt å spillte Counter Strike: Source da det begynte å hakke o.l. Jeg har lest i enkelte blader at jeg bør ha Radeon9800 Pro, men har da 9700 Pro.. Har også bare 512 i minne...det står at du bør ha 1024! Prosessoren er grei med 2.8 da det skal kreve 2.7.. Og jeg lurer også på om internetthastigheten kan ha noe med det og gjøre..? Har planer om å kjøpe en 512-minnebrikke til men kortet lurer jeg da på... Forresten kan noen si om AGP-kort passer i PCI-slots? OG jeg lurer hvilken ram-chip som passer i min maskin(Dell Dimension 8250) På forhånd takk! Hilsen fra en 14-åring 3452758[/snapback] Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg skal kjøpe nytt kabinett, i prisklassen under 1k.jeg tenker på et Chieftech DX01BDU. Er det noen som har noe de vil innvende mot dette kabinettet? Er det egentlig noen fordeler med å kjøpe DA01BD? Jeg mener, det gir vell tross alt bedre kjøling? 1391648[/snapback] Kunne vært verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå