Gå til innhold

noen guide for powerlvl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
.. og her er en av de bedre levle-guidene for horde (selv om ekle allyer også kan bruke den etter lvl30 eller så).

 

Hunters er kjappe å levle med, absolutt, men det er ikke så utrolig mye om å gjøre. Tror jeg har litt over 7 dager /played på hunteren min, og til sammenligning har jeg rundt 9-10 dager /played på de fleste andre (9 dager på druid, som etter sigende skal være en råtten klasse å levle opp).

7284847[/snapback]

 

Har prøvd denne guiden med warlocken min nå. Er halveis til 49 nå, men har et lite "problem". Jeg klarer ikke helt å henge med, havner nesten alltid etter når jeg er ferdig med en del av guiden.

 

Han skriver at han ofte er heldig med questdrops, noe jeg ikke har vært. Jeg har gjort mange flere quests enn det som står i guiden. Har også gjort et par instancer ved siden av. Men likevel havner jeg ofte etter. Akkurat nå ligger jeg hele 65k xp etter :( Guiden har kommet til en elite quest som han gjorde på lvl 49, jeg er halvveis til 49..

 

Klarte du å henge med? Virker nesten som at den er beregnet på rested xp. Skriver jo også enkelte plasser at han rir hit og dit for å unngå mobs på vei til questet, så det virker ikke som om han dreper alt han kommer over heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...