Gå til innhold

Julekalenderne i år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at det er så lenge siden TV 2 har sendt "The Julekalender". Både første og andre gangen den ble vist (er vel bare vist to ganger tror jeg, andre gangen bare to år etter første gang), hadde den gjennomsnittelig over 700.000 seere... en million på det meste tror jeg.

Julefergå synes jeg ærlig talt var tragisk... med mindre man liker prompehumor og oppbrukte klisjeer da...

Lenke til kommentar
NRK skuffer i år. Virkelig. De har en stor målgruppe i ungdommer, om de hadde sendt for eksempel Blåfjell eller noe.

7285863[/snapback]

Er det noen ungdommer som ser på blåfjell da? Har ihvertfall ikke jeg hørt noe om.

Kommer nok ikke til å følge med på NRK i år, men TV2 og TVNorge håper jeg blir bra.

Hittil er "The Julekalender" og "Nissene på loven" de klart beste julekalenderne jeg har sett. :thumbup:

EDIT:

Hvis Jul I Valhalla er på dansk tviler jeg sterkt på at jeg gidder å se det dessverre :(

7311424[/snapback]

Haha ja har begge på dvd og vhs. De er klassikere uten sidestykke i advents historien.

Endret av Gandax
Lenke til kommentar
Julefergå synes jeg ærlig talt var tragisk... med mindre man liker prompehumor og oppbrukte klisjeer da...

7357626[/snapback]

Ikke enig i det, jeg var ganske liten da Julefergå ble sendt, og da gjorde den et mektig inntrykk på meg. Spesielt svelene, messing-tvllingene og de som bodde under havet var ulidelig spennende.

Forresten finner jeg det slett at NRK ikke sender Vertshuset den gylne hale om igjen.

Lenke til kommentar
Rart at det er så lenge siden TV 2 har sendt "The Julekalender". Både første og andre gangen den ble vist (er vel bare vist to ganger tror jeg, andre gangen bare to år etter første gang), hadde den gjennomsnittelig over 700.000 seere... en million på det meste tror jeg.

7357626[/snapback]

Det er ikke lenge siden dei sendte The Julekalender. Ble sendt 1994, 1996 og senest 2004. Bare se her.

Lenke til kommentar
Gleder meg til Jul I Tøyengata, har en følelse av at det blir bra. Kanskje Jul i Valhall ogå, selv om jeg ikke helt skjønner hva norønne guder har med jul å gjøre :hmm:

Synd at NRK ikke sender en av de gode gamle klassikerene i år, har fulgt med så og si hvert år men i år står jeg over *tommel ned*  :thumbdown:

7297593[/snapback]

Jul i tøyengata blir jævli bra;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...