manu98 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, jeg har slitt litt med varme i pcen eller rettere sagt skjermkortet har vært varmt. Jeg kom oppp i 70-75 grader når jeg spilte, så jeg prøvde å fjerne litt støv fra vifta på skjermkortet, jeg rørte ikke noe utenom viften på skjermkortet. Men etter det reagerer ikke skjermene når jeg starter(kjører dual scrren) men alle viftene starter og det er ikke noe rare lyder eller noe. Kan det være at det er støv på skjermkortet eller er det bare å kjøpe nytt skjermkort? Har denne pcen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skjermkortet mitt virker heller ikke... Men jeg fant ut at det var kjøleren som var løs, og nå funker bare skjermen i et par min etter jeg har slått på pc-en... Men vi får vente til i morgen da får jeg det nye ^^ Men hvis du har sjangsen på å teste et annet skjermkort enn det du har i, vil du være sikker på at det er skjermkortet, og ikke noe annet Lenke til kommentar
j.k. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, jeg har slitt litt med varme i pcen eller rettere sagt skjermkortet har vært varmt. Jeg kom oppp i 70-75 grader når jeg spilte, så jeg prøvde å fjerne litt støv fra vifta på skjermkortet, jeg rørte ikke noe utenom viften på skjermkortet. Men etter det reagerer ikke skjermene når jeg starter(kjører dual scrren) men alle viftene starter og det er ikke noe rare lyder eller noe. Kan det være at det er støv på skjermkortet eller er det bare å kjøpe nytt skjermkort? Har denne pcen 7284281[/snapback] Hvordan fjernet du støvet? Blåste du det vekk, eller? Har selv hatt lignende problemer og da har det vært skjermkortet. Har du ett annet skjermkort og prøve med? Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Det var bare noe støv som stakk ut av vifta som jeg dro ut, men i ste åpnet jeg kortet å tok ut ALT støvet som var rundt vifta å i vifta, så startet jeg pc'n å da kom jeg ned i 40 grader. Men med en gang pcen slo seg på igjen gikk den ned en tur men når jeg komm opp igjen varskjermen full av farger, og jeg prøvde å restarte å da var det samme som først, helt svart skjerm :s Jeg har ikke mulighet til å teste et annet skjermkort :/ Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Skal kjøpe meg nytt skjermkort nå, men ikke sikker på hva jeg skal kjøpe. Skal bruke det til spilling (CSS&BF2) Men ekke sikker på om det er skjermkortet det er noe feil med så har tenkt å kjøpe et skjermkort til 1000-1700 sånn ca, ekke helt sikker, hva bør jeg kjøpe. BTW har pci express Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Gå for 7900GS (billig nå, ukens tilbud) eller X1950pro Endret 16. november 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hvor mye ekstra blir det med frakt å saker på komplett? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvor mye ekstra blir det med frakt å saker på komplett? 7300627[/snapback] 100-150.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Gå for 7900GS (billig nå, ukens tilbud) eller X1950pro 7299048[/snapback] og selvsagt skal den bli billig rett etter at jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå