Gå til innhold

hvordan rydde i kabinettet?

Anbefalte innlegg

har ikkke penger til det hvis det blir hd på meg da.

men noe annet en strømper

7600827[/snapback]

Tape, svart tape eller tape med farve :) så tar du å taper rundt hele veien rundt :)

7620215[/snapback]

Tape + varme = klissete tape som løsner fra det det er teipa i. Det er min erfaring......

Mvh, Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7600827[/snapback]

Tape, svart tape eller tape med farve :) så tar du å taper rundt hele veien rundt :)

7620215[/snapback]

Tape + varme = klissete tape som løsner fra det det er teipa i. Det er min erfaring......

Mvh, Erlend

7620496[/snapback]

det funker da fett for meg :ermm: rart igrunn :hmm:

men men, sikkert på grunn av at jeg har litt god kjøling :D:whistle:

Lenke til kommentar

7600827[/snapback]

7620215[/snapback]

Mvh, Erlend

7620496[/snapback]

det funker da fett for meg :ermm: rart igrunn :hmm:

men men, sikkert på grunn av at jeg har litt god kjøling :D:whistle:

7621632[/snapback]

Det har med hvor mye du har koblet på hver ledning. Ved og ha mange disker feks blir mye belastning på ledningen og den blir varm. Vis du ikke har mye belastining vil den holde ca samme temp som inne i kabinettet.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt strømper og hvordan bruker/funker de?trenger jeg noe mer enn strømpene?

7622710[/snapback]

Varmluftspistol eller en kraftig hårføner.

Tre krympe strømpene rundt der du vil ha dem og blås på dem med hårføner eller varmluftspistol så krymper de.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt strømper og hvordan bruker/funker de?trenger jeg noe mer enn strømpene?

7622710[/snapback]

Varmluftspistol eller en kraftig hårføner.

Tre krympe strømpene rundt der du vil ha dem og blås på dem med hårføner eller varmluftspistol så krymper de.

7622847[/snapback]

Oki tusen takk=)

Lenke til kommentar

Jeg har da strips opp noen kabler under brønene mine osv, har ikke noe bra kabinett nå. men når jeg får meg nytt (som er bestilt) skal jeg rydde det... med å lage noen hull i hovedkort plata å litt slikt... men ellers så er det bare å legge kablene der de ikke syns...

Lenke til kommentar
Jeg har da strips opp noen kabler under brønene mine osv, har ikke noe bra kabinett nå. men når jeg får meg nytt (som er bestilt) skal jeg rydde det... med å lage noen hull i hovedkort plata å litt slikt... men ellers så er det bare å legge kablene der de ikke syns...

7636759[/snapback]

Hva er bestillt da?

Mine tips til rydding:

*kabler bak Hk plata fungerer utmerket.

*runde IDE kabler om du må ha IDE.

*Gjem endel småkabler bak hovedkortet, som f.eks, power, resett Etc.

*Sleeve kabler, eventuelt flere sammen om det skal til samme sted( Da tenker jeg som nevnt over, Power,resett etc.

*Stripse kabler opp

*legge dem langs konturer, om de ikke kan legges andre steder.

Lykke til.!

Lenke til kommentar

7636759[/snapback]

Hva er bestillt da?

Mine tips til rydding:

*kabler bak Hk plata fungerer utmerket.

*runde IDE kabler om du må ha IDE.

*Gjem endel småkabler bak hovedkortet, som f.eks, power, resett Etc.

*Sleeve kabler, eventuelt flere sammen om det skal til samme sted( Da tenker jeg som nevnt over, Power,resett etc.

*Stripse kabler opp

*legge dem langs konturer, om de ikke kan legges andre steder.

Lykke til.!

7636909[/snapback]

Tror du så på kabinettet mitt i den andre tråden :hmm: Den med vifta i front?

jeg skal bestille runde IDE kabler senere, har rett å slett ikke råd til det før neste måned... desuten har jeg strømforsyning med modulære kabler. Så jeg trenger ikke å sleeve dem... ellers så vet jeg hvordan jeg skal rydde ja :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...