Gå til innhold

hvordan rydde i kabinettet?

Anbefalte innlegg

Det er nok en Hiper 580W Modulær, jeg synes denne støyer lite og leverer supert. har en kompis som kjører en Mist 500w, stille og god den også

7344517[/snapback]

Vel, ifølge flere av mine bekjenter så skal hipper 580W støye mer en MIST 500W.

Er kanskje en grunn til at MIST PSUen har fått top score i flere reviews. (Både Norge, Sverige, Tyskland og USA)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok en Hiper 580W Modulær, jeg synes denne støyer lite og leverer supert. har en kompis som kjører en Mist 500w, stille og god den også

7344517[/snapback]

Er kanskje en grunn til at MIST PSUen har fått top score i flere reviews. (Både Norge, Sverige, Tyskland og USA)

7345059[/snapback]

Hiper har en del modeller som bråker mer en andre. jeg kjøpte en for rundt et halv år siden da jeg oppgraderte deler av pc-en. den ble litt mer stillegående men ikke så stille som den skal være.

Mitt oppsett er 120mm inn foran, 120mm inn ved siden av pci slottene og en 120mm bak. Viftene går på max av det min Zalman viftestyring klarer. (hører ingen forskjell mellom minimum og maks.) Minimalt med kabler forstyrrer luftstrøm.

Strømforsyningen bråker mer en alle de andre viftene i maskinen.

en kamerat kjøpte også hiper 580 watt. hans bråker nesten ikke i det hele tatt. og eneste forskjell er fargen.

Lenke til kommentar

en kamerat kjøpte også hiper 580 watt. hans bråker nesten ikke i det hele tatt. og eneste forskjell er fargen.

7345818[/snapback]

Fargen har jo faktisk veldig mye å si på om det støyer eller ei da!

Ehmm :hmm:

Hva med å reklamamere på den da? Evt sjekke at alle specs er samme...

Lenke til kommentar
Det går noen stygge rykter rundt om at Hiper bruker forskjellige vifter til psu'ene selv om det er samme modell, selv har jeg hatt 2 Hip'ere og vært borti totalt 5 andre. Synes alle de er stille som bare rakkern.

7346128[/snapback]

tror det med viftene kan stemme. det er kun 80mm'eren som lager lyd. (testa ved å stoppe den i noen sekunder)

kan også være andre fabrikker eller noe slikt. at andre har en smule dårligere kvalitet en det andre modeller i samme serie er av.

Gidder ikke reklamere, maskinen er nesten ikke i bruk og den skal snart gjemmes i kjelleren som server uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Det er bare noen få her inne som har fått det virkelig til, synes jeg. Og alle jeg har sett bruker Lian Li!

7322890[/snapback]

Nei, ikke jeg.

http://home.no/kissa4ever/Min%20PC%20bilde...1%20(Large).JPG

http://home.no/kissa4ever/Min%20PC%20bilde...4%20(Large).JPG

7322996[/snapback]

hvor fikk du den battlefield 2 vifte grillen fra? vil ha ,:D

7512469[/snapback]

Spesialutskjært :p

Lenke til kommentar

7344517[/snapback]

7345059[/snapback]

ikke bare det men mist(cooltek) psuen er generelt av høyere kvalitet. På xs så er det en "guru" som har laget en liste over en god del psuer med forskjellige kategorier og der kommer mist i kategori 2 mens hiper kommer i kategori 4 av 5

Og kategori 5 er styr unna for enhver kost psuer slik som q-tec og northQ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...