imfrommanndame Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 beklager har ikke digital kamera får til jul hvor kjøper man slike strømper og hvordan har man på de for at det skal se likest ut? strips blir synelig da og de er ikke fine når de er synelige. 7284407[/snapback] ... hmm teskje Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 men er det noen kloke tips ttil hvordan jeg gjemmer den sata kabeln da? 7317387[/snapback] bruk sia eller under harddisken. Legg det som er til overs bak hovedkortet eller bak harddisk-brønnene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 beklager har ikke digital kamera får til jul hvor kjøper man slike strømper og hvordan har man på de for at det skal se likest ut? strips blir synelig da og de er ikke fine når de er synelige. 7284407[/snapback] Så finn et bilde på nettet da! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 beklager har ikke digital kamera får til jul hvor kjøper man slike strømper og hvordan har man på de for at det skal se likest ut? strips blir synelig da og de er ikke fine når de er synelige. 7284407[/snapback] Så finn et bilde på nettet da! 7319130[/snapback] hvordan kan jegfinne et bilde av det jeg har inni maskinen min på nettet? tenker du kabinettet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 beklager har ikke digital kamera får til jul hvor kjøper man slike strømper og hvordan har man på de for at det skal se likest ut? strips blir synelig da og de er ikke fine når de er synelige. 7284407[/snapback] Så finn et bilde på nettet da! 7319130[/snapback] hvordan kan jegfinne et bilde av det jeg har inni maskinen min på nettet? tenker du kabinettet? 7320335[/snapback] Av selve kabinettet da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 beklager har ikke digital kamera får til jul hvor kjøper man slike strømper og hvordan har man på de for at det skal se likest ut? strips blir synelig da og de er ikke fine når de er synelige. 7284407[/snapback] Så finn et bilde på nettet da! 7319130[/snapback] hvordan kan jegfinne et bilde av det jeg har inni maskinen min på nettet? tenker du kabinettet? 7320335[/snapback] Hørt om reviews eller!? JA! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som har tips til hvordan man rydder i acrylkabinnett? (se signaturen min) Har tenkt å bytte ut harddiskene med en enkelt SATA hardddisk (blir smalere kabel, og kanskje kjøpe med rund IDE kabel til DVD-ROM'en. Er det verdt å sleeve strømkabelene til PSU'en min i tillegg? Tenkte at det skulle se litt mer ryddig ut og i tillegg få bedre luftgjenomstrømning. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som har tips til hvordan man rydder i acrylkabinnett? (se signaturen min) Har tenkt å bytte ut harddiskene med en enkelt SATA hardddisk (blir smalere kabel, og kanskje kjøpe med rund IDE kabel til DVD-ROM'en. Er det verdt å sleeve strømkabelene til PSU'en min i tillegg? Tenkte at det skulle se litt mer ryddig ut og i tillegg få bedre luftgjenomstrømning. 7321991[/snapback] Det vil virke mye ryddigere, luftgjennomstrømningen blir ikke merkbart bedre om du allerede har ryddet. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Akkurat nå tror jeg lufta blir "litt" blokkert. Inni boksen min har jeg 2 flate IDE-kabeler og en bunte med masse strømkabeler. Jeg har stripsa det sammen og tatt El-Strip rundt for at det skal se penere ut. Selv syntes jeg ikke det ser så ryddig ut. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er bare noen få her inne som har fått det virkelig til, synes jeg. Og alle jeg har sett bruker Lian Li! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er bare noen få her inne som har fått det virkelig til, synes jeg. Og alle jeg har sett bruker Lian Li! 7322890[/snapback] Nei, ikke jeg. http://home.no/kissa4ever/Min%20PC%20bilde...1%20(Large).JPG http://home.no/kissa4ever/Min%20PC%20bilde...4%20(Large).JPG Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ok. Neste gang det blir nytt kabinnett, kommer det nok _ikke_ til å bli acryl. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Fant et bilde hvordan det så ut inni kabinettet det ser slik ut inni. Det er et Q-tec kabinett og mens jeg har sjangsen og si det får andre sier stygt om det "JEG FIKK DET GRATIS" Endret 20. november 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Begynn med å legge alle kablene fra PSU bak CD-rommene, så drar du bare frem de du trenger. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) hvordan mener du? det er ikkke noe rom mellom cd rom og sidepannel på den andre siden. jeg har en dvd brenner nr 2 åvant fra, så det er ingen cd rom øverst Men jeg har lagt litt ide kabel og en annen kabel fra psu jeg ikke trenger under cd romen Endret 20. november 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvordan mener du?det er ikkke noe rom mellom cd rom og sidepannel på den andre siden. jeg har en dvd brenner nr 2 åvant fra, så det er ingen cd rom øverst Men jeg har lagt litt ide kabel og en annen kabel fra psu jeg ikke trenger under cd romen 7325666[/snapback] Jesus Christ! Må du det inn med teskje akkurat som eguliano? Du skal pakke kablene på innsiden av 3,25" racket. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 ok flere tips? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kjøp vinklede data og strøm kabler til s-ata diskene, sett de motsatt vei av hva som er vanlig slik at kablene blir gjemt i mellom disken og fronten. Ta alle s-ata data kablene og "stable" dem oppå hverandre deretter stripser du dem sammen med 1 strips på 10 cm eller noe slikt. Så trer du krympe strømper over der igjen. Med dette vil alle data kablene se ut som 1 kabel og det vil bli mye lettere og rydde. Ta en titt slik som det er hos meg, bildet er tatt før jeg fikk fikset krype strømper rundt s-ata kabler, har også fjernet en del av kablene i toppen, og tredd en stor krype strømpe over usb, audio kablene fra fronten slik at de blir 1 farge istedet for gul, blå og svart Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 EggMan88: er det en Mist PSU du har der? Lurer bare litt på hvordan den er på støy? Frankie Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er nok en Hiper 580W Modulær, jeg synes denne støyer lite og leverer supert. har en kompis som kjører en Mist 500w, stille og god den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå