skylinepower Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Kabelstrømper-Liten chrome -Liten UV/hvit -Medium chrome -Medium UV/hvit hva er det for noe? vet hva strømper er, men det andre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Det er et deksel til PSUen! og så er det en BigThypoon. Hørt om google eller, hva med å søke på microplex da? Endret 16. november 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Big typhoon er prosessorvifte: P Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 noen flere ideer? har prøv og ryddet litt i kveld, men jeg vet ikke om det er noe stort, men synes det ble ryddigere Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du kan prøve å bore hull i hovedkortplaten. På de beste stedene. Eller du har fra før? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har også de fleste kablene bak HK. Funker fett!! Ser drit fin ut Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Driver å jobber med Lian Li kabinettet jeg fikk i dag.. skal bli sinnsykt ryddig når jeg er ferdig.. synd jeg gikk tom for kabelstrømper xD lover bilder ;D Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 "Funker fett/fjell" Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 ble strips på meg i dag så når jeg kommer hjem blir det stripsing hvordan sjuler man sata kabelen med "gammelt" kabinett? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva er et gammelt kabinett? Du kan jo legge det meste av lengden under hovedkortet, tror jeg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 det er slike som hd ene ligger langs med kabinettet og de nye er de som ligger tvers av kabinettet Se jeg gjorde slik "Gammel" for det finnes nyere Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ok.. Det er da bedre å skjule kablene på "gamle", da? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har du s-atakabler med vinklet kontakt, kan du legge mesteparten av kablen under/over harddisken (, hvis du har plass da ) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 er det farlig og ha en brekk på kablene? jeg har vanlig ledning uten slik "som du nevnte" Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg tror ikke det er bra, for å si det sånn.. Prøv å bøy den isteden. Så er du trygg Prøv det første forslaget, der jeg sier at du skal ta dem under hovedkortet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 S-ATA kabler skal vel aldri ha en brekk? De skall heller ikke bøyes for mye etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 S-ATA kabler skal vel aldri ha en brekk? De skall heller ikke bøyes for mye etter det jeg har hørt. 7312651[/snapback] Vel, jeg har bøyd mine i 90 grader uten at dette har hatt noe å si på ytelsen. Mulig de ryker til etter et år til, men da kan jeg heller bruke 20-30 kr på en ny. Har virket helt fint nå i over et år. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bruk alle ledige rom du har i kabinettet til å legge kablene. Rom som ikke ses fra utsiden riktignok. Samle så mange ledninger du kan i en kabelstrømpe. Skaff deg runde IDE-kabler, Legg kablene gjerne med kantene i kabinettet. Egentlig er alt logisk, du må bare sette deg ned og ta deg tid. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Modulerbar psu er jo en måte å rydde på. men koster litt.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Modulerbar psu er jo en måte å rydde på. men koster litt.... 7312963[/snapback] Om man er god til å rydde er det ingen forskjell. Om man da ikke har acrylkabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå