radier999 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skal ta noen bilder når jeg får mitt nye kabinett Orker ikke og stresse med og flytte alt som ligger foran pcn min nå Lenke til kommentar
fysj Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 de kablene som ligger i bunn av kabinettet ditt vettu, power, reset, osv, ta å tvinn alle de sammen (og legg usb-ledningen sammen med dem) og sett på noen små strips så de holder seg slik. så fester du dem helt inne i hjørnet mellom bunn og hovekort-brettet. du får tak i firkanta fester med dobbeltsidig teip som du drar stripsen gjennom, men det er mange måter å feste det på. klipp av den delen av stripsen som bare stikker ut, forresten. håper ikke du har like mye problemer med å rydde ellers? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 er fornøyd slik der er til meg nå siden pc en bråkte så jeg har side pannelet på nå men takk for tipse Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har tatt noen bilder av kabinettet EDIT:Skylinepower: På bilde nederst ser du va jeg mente med den Avstiveren har lakt kablene bak der! EDIT2: Snudd bildene Endret 18. mars 2007 av radier999 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ser ut som du har ganske god plass der, til å legge kabler osv. Kan anbefale deg å legge de inntil vegger; og så langt det lar seg gjøre, legge de bakt ing Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Radier999: bildene dine ligger sideslengs. kansje du skal snu dem rett vei? ser ellers ok ut Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kabinette har sett sine bedre dager da Før jeg kjøpte ny hw kunne du knabt se noen ledninger, satt i en uke og gjemte på kabler og hadde det morsomt med meg selv, men da jeg fikk ny HW satt jeg i 3 timer og klipte på Strips ETC, så jeg gadd ikke gjemmekablene så veldig gått! Synes kabinette er for stort, lei av og drasse på det nå (veier ca 10-12 kg bare kabinette) Så nå har jeg bestilt nytt og MINDRE kabinett Håper og få det på tirsdag kansje mandag. Vill legge ut bilder av montering etc! Men lurer litt på om jeg skal Sleeve PSU'n på ny? Var sleeva da jeg fikk den. Har lyst på UV reaktive strømper Lurer litt på om jeg skal sleeve alle kablene uten om S-ata kablene og HK kablene! Hva syns dere? Fant netopp ut at jeg hadde Gule Uv kabler utenpå IDE kablene Så hadde vert litt tøft viss jeg hadde funnet tilsvarende strømper og sleeva PSU'n Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Synes du ditt er tungt? Da har du ikke prøvd mitt dråg på 21 kilo! Uten hardware Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Synes du ditt er tungt? Da har du ikke prøvd mitt dråg på 21 kilo! Uten hardware 8181200[/snapback] Cheiftech? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Radier999: Vis det nye kabinettet har vindu kan det bli bra med sleeving av kablene, siden du ville ha UV.men også for bedre luftflyt. venter spennende på bildene av montering Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det nye kabinette har ikke vindu, men jeg har (eller rev det netopp ut) et vindu i mitt nåværende kabinett som jeg kansje skal bruke. Eneste probleme er at den nye pcn er liten, veldig liten Mitt kommende kabinett Så jeg må nokk antagelig kutte litt i pleksiglasse, eller legge det i topp? Hadde kansje vært en ide siden PSU'n ligger i bun Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det ser ut til at begge forslagene dine kunne virke glimrende, siden PSU er i bunn. Tenk over det og se hva du synes virker best. plexiglasset kan bli veldig bra, om du gjør det ordentelig Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Et Thermaltake Kandalf. LCS. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da var kabinette kommet i hus Har ikke montert så veldig mye idag, bare viftestyring og CD rom. Her er noen bilder av kabinette: Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 når får vi se hw i det da'? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 når får vi se hw i det da'? 8298065[/snapback] Når han har montert det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 når får vi se hw i det da'? 8298065[/snapback] Når han har montert det 8299460[/snapback] Når har han montert det da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 når får vi se hw i det da'? 8298065[/snapback] Når han har montert det 8299460[/snapback] Når har han montert det da? 8299613[/snapback] Når han har tid Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 dere får se HW i det når jeg har fått rydda orntlig Har ikke hatt så mye tid til det men får se om ikke anledningen byr seg nå som påsken er her Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Påsken er her og jeg har go ti, så brukte en time og to idag og fikk rydda i kabinette så nå kan jeg trykt legge ut bilder uten og bli hengt ut pga rotete kabinett de 2 første bildene er bilder av kabinette før jeg rydda, det 3. er der som jeg har lagt alle kablenene og de 2 andre bildene er av mitt nåværende kabinett EDIT: Leifer'n ute på tur Sorry for dårlige bilder, vet ikke hvorfor de ble sånn men dere ser det dere trenger og se Endret 5. april 2007 av radier999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå