JFM Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hva er sms? forklar med 3-5 setninger... jeg vet hva det er. jeg bruker det. men hvordan vil du beskrive det? takk for alle svar Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hva med å bruke google litte granne? Ser du har et par av disse spørsmålene, og de er veldig lette å finne ut av på egen hånd.. SMS Short Message Service (SMS) is a service available on most digital mobile phones (and other mobile devices, e.g. a Pocket PC, or occasionally even desktop computers) that permits the sending of short messages (also known as text messages, or more colloquially SMSes, texts or even txts) between mobile phones, other handheld devices and even landline telephones. The term text messaging and its variants are more commonly used in North America, the UK, and the Philippines, while most other countries prefer the term SMS. Text messages are often used to interact with automated systems, such as ordering products and services for mobile phones, or participating in contests. There are also many services available on the Internet that allow users to send text messages free of charge. Quoten er fra wikipedia... Sjekk selv =) Endret 14. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Akkurat som om jeg svarte i en svært lik tråd av deg for 5 sek siden. Hva er det egentlig du lurer på? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Virker som noen ikke gidder å gjøre leksene sine selv. ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 vær grei da. hva om han ikke har hørt om google Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=664432&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg