Are.......... Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Muligens dette er ett skikkelig noobspørsmål, men når du velger server du skal spille på helt i starten. Så kan du velge mellom PvP, Normal og noen flere tror jeg. Jeg spilte på Darkspear som er en Normal server, men det står PvP mange plasser. Så hva er egentlig forskjellen på servertypene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 på en PVP server kan motstående side angripe deg når som helst så lenge du er ute av starter områdene (f.eks. dun morogh/loch modan, Teldrassil/darkshore, elwynn forest/westfall, Tirisfal glades/silverpine forest, durotar og mulgore/barrens) alle andre zoner enn dette er free for all, drep alt du ser om du vil. På PvE server må du aktivt sette deg som "PvP" status om du vil at andre skal kunne angripe deg, (med unntak av motpartens start områder, der blir du flagget for PvP automatisk om jeg ikke tar helt feil.) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=339546 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Men hva er "Normal"? PvP eller PvE? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Normal er PvE. Det virker dog som det er flere som spiller PvP enn PvE til tider Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Noen som har noen erfaringer med Darkspear da? Gjerne i forhold til andre servere. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Darkspear er vel en helt ny server viss jeg ikke husker feil ? Ikke så veldig mye action der enda, folk har vel så smått begynt å samle epics tenker jeg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (med unntak av motpartens start områder, der blir du flagget for PvP automatisk om jeg ikke tar helt feil.) 7284059[/snapback] Der tok du nok feil, det er samme regla i startområdene også. Ihvertfall på Moonglade, hvor det er PvE regler. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (med unntak av motpartens start områder, der blir du flagget for PvP automatisk om jeg ikke tar helt feil.) 7284059[/snapback] Der tok du nok feil, det er samme regla i startområdene også. Ihvertfall på Moonglade, hvor det er PvE regler. 7290572[/snapback] Gjlelder kun for byene ;> Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Gjlelder kun for byene ;> 7290689[/snapback] Hva da? Automatisk PvP? Har vandret i Elwynn som troll flere ganger uten problemer. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Om du går inn i hovedstadene mener han .. SW/IF/Darna Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Blir man PvP der? Er det ikke slik at vaktene angriper, og om du angriper tilbake, blir du PvP? Ikke at jeg har prøvd så veldig mye. Liker meg hjemme i Kalimdor ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (med unntak av motpartens start områder, der blir du flagget for PvP automatisk om jeg ikke tar helt feil.) 7284059[/snapback] Der tok du nok feil, det er samme regla i startområdene også. Ihvertfall på Moonglade, hvor det er PvE regler. 7290572[/snapback] Gjlelder kun for byene ;> 7290689[/snapback] jaja,det er vel 1.5 år siden jeg satte min for på en PvE server... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Blir man PvP der? Er det ikke slik at vaktene angriper, og om du angriper tilbake, blir du PvP? Ikke at jeg har prøvd så veldig mye. Liker meg hjemme i Kalimdor ^^ 7290866[/snapback] Man blir automatisk PvP... har skjedd flere ganger at jeg har blitt angrepet av vakter og blir ufrivillig PvP. Det samme når man kommer innenfor visse områder, jeg var f.eks i Mulgore og nærmet meg byen, og plutselig sto det PvP... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Pve virker mye greiere når man skal levle, men når man først er level 60, noe man tross alt skal være mye lengere enn tiden som lowlevel, så må jeg si at Pvp er desidert morsomst. Hvor er spenningen når man går rundt i contested territory, og vet at man ikke kan bli angrepet? Det er ingenting som er så kult som å outdoor pvp. Gå for en pvp-server, etter min mening Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har alle mine characters på PvP servere, men mange ganger under lvling i f.eks STV har jeg ønsket meg på en PvE server Men etter jeg har blitt 60, så angrer jeg ikke, alltid kos med litt world pvp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå