SupeRogge Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Skal kjøpe kabinett etter hvert er colourcase kabinettene noe bra ?? Tenkte på "Elle-G" eller "Neon Black http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Kabinetter - colourcase "Elle-g" "Neon Black Light" (: (: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvis du tenker på ELLE-P ville jeg anbefale deg i å kjøpe den oppdaterte utgaven; ELLE-XP. Når du først skal kjøpe ville jeg på det sterkeste anbefale deg i å ta en titt på Lian Li serien. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg bestiller en Lian Li PC65USB så snart lommeboka blir fylt. Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Leian li er litt for dyrt hvis du ikke er så interissert i og lakke og mekke på kabinettene Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Neon black er kjedeli og de cdrom dekslene passer ikke til noen cdromer. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 11:48, skrev SupeRogge:Leian li er litt for dyrt hvis du ikke erså interissert i og lakke og mekke på kabinettene """ Det er tabu å lakkerte børsta alu """ Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har tre kabinetter fra colourcase her nå, og de er helt greie sett i forhold til prisen. Som med alt annet her i verden, får du det du betaler for. Det er en del billige løsninger, en del geniale løsninger og generelt er det helt grei kvalitet. Jeg har Prism Silver (meget pent og bra kabinett), X-jazz (VIRKELIG pent kabinett) og "Tux" (linux-kabbiset - meget artig variant). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå