Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Noen skylder meg penger


Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja, så hun bor gratis, får mat gratis, trenger ikke å betale strøm/tv-lisens etc? wow, do tell, hvordan får hun til det da? for sånn vil gjerne jeg også ha det!

7294367[/snapback]

Det høres ut som en drømmesituasjon, jeg skjønner ikke hvorfor jeg bruker 5000 i måneden på å bo.... for ikke å snakke om bilen..

7294409[/snapback]

Om jeg hadde vært i økonomiske vanskeligheter så hadde jeg tatt inn på en hybel til 2000 kr/mnd slik jeg bor nå (student). Strøm kan man bruke lite av, mat kan man få billig (fiskeboller, fiskegrateng osv.), TV-lisens er ren luksus. Jeg lever fint på 6000 kr/mnd og da tar jeg meg råd til god mat, sparer ikke på strømmen, drar på by'n en gang i blandt osv.

 

Forøvrig, røyking kan hvem som helst slutte med. Det er idioti å skylde andre folk penger og ødelegge forholdet til dem, mens man opprettholder en så dum hobby. Å betale for selvskading er luksus, og luksus kan man kutte ut om man har lite penger.

Lenke til kommentar
åja, så hun bor gratis, får mat gratis, trenger ikke å betale strøm/tv-lisens etc? wow, do tell, hvordan får hun til det da? for sånn vil gjerne jeg også ha det!

7294367[/snapback]

Misforstå meg rett da nuub, omg..

Alle som bor selvstendig betaler det..

Er det seriøst noen som gidder å betale TV-lisens?:|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...