Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Noen skylder meg penger

Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja, så hun bor gratis, får mat gratis, trenger ikke å betale strøm/tv-lisens etc? wow, do tell, hvordan får hun til det da? for sånn vil gjerne jeg også ha det!

7294367[/snapback]

Det høres ut som en drømmesituasjon, jeg skjønner ikke hvorfor jeg bruker 5000 i måneden på å bo.... for ikke å snakke om bilen..

7294409[/snapback]

Om jeg hadde vært i økonomiske vanskeligheter så hadde jeg tatt inn på en hybel til 2000 kr/mnd slik jeg bor nå (student). Strøm kan man bruke lite av, mat kan man få billig (fiskeboller, fiskegrateng osv.), TV-lisens er ren luksus. Jeg lever fint på 6000 kr/mnd og da tar jeg meg råd til god mat, sparer ikke på strømmen, drar på by'n en gang i blandt osv.

Forøvrig, røyking kan hvem som helst slutte med. Det er idioti å skylde andre folk penger og ødelegge forholdet til dem, mens man opprettholder en så dum hobby. Å betale for selvskading er luksus, og luksus kan man kutte ut om man har lite penger.

Lenke til kommentar
åja, så hun bor gratis, får mat gratis, trenger ikke å betale strøm/tv-lisens etc? wow, do tell, hvordan får hun til det da? for sånn vil gjerne jeg også ha det!

7294367[/snapback]

Misforstå meg rett da nuub, omg..

Alle som bor selvstendig betaler det..

Er det seriøst noen som gidder å betale TV-lisens?:|

Lenke til kommentar
Denne tråden handler ikke om hvorvidt trådstarter har et godt forhold til moren sin, om han bor hjemme eller noe sånt. Spørsmålet er hva man kan gjøre om noen skylder en penger. Fint om tråden kan holdes on topic

7294493[/snapback]

Bare steng tråden du;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...