omhelle Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 jeg skal bygge pc og har sett opp to oppsett: et med amd og et med intel !! hvem er best ?? amd: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...28-870E371EC5EB intel: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...9B-F7DCC9606715 jeg vil ha et 7900 gto kort, eller bør jeg velge et annet ?? pcèn skal brukes til spilling, og vil helst ha den en stund før jeg må oppgradere !! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Helt klart intel oppsettet, det er best for tiden. Men hvis du skal klokke vil jeg anbefale bedre minne (PC 6400 eller lignende). 7900 kortet ditt vil funke bra til spilling. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 ok, har ikke tenkt å klokke rammen. har hørt det er litt vanskelig, eller ?? takk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 det er ikke snakk om å klokke RAMen (så mye) Det er vel heller snakk om å klokke CPUen og fremdeles holde seg innenfor spesifikasjonene til RAM (i.e. man overdimensjonerer RAM slik at den holder tritt med CPU når du klokker). Selvsagt kan du også klokke RAM, men ved å kjøpe litt raskere RAM kan du klokke litt lengre uten å tenke på om RAM takler det. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 ok, men det er dyrere deler også !! gir det mye mer effekt ved å klokke rammen ?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hovedpoenget er å klokke CPUen lengre... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ok, men det er dyrere deler også !! gir det mye mer effekt ved å klokke rammen ?? 7284038[/snapback] nei, det er minimale forskjeller. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 ok, takk for alle svar .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå