The Norwegian Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei. Muttern sin PC fikk nettop en bluescreen. Deretter prøvde hun å starte datamaskinen på nytt og da kommer det en melding opp: Error loading operating system Hvordan fikser vi dette. håper på svar fort, fordi jeg orker ikke whiningen hennes! Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei. Hva gjorde hun før dette problemet oppstod. Og vær så snill. Ikke kom her å si ingenting. For maskina tenker ikke selv. Jeg anbefaler deg/dere og ta backup og bare formatere maskina. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hei. Hva gjorde hun før dette problemet oppstod. Og vær så snill. Ikke kom her å si ingenting. For maskina tenker ikke selv.Jeg anbefaler deg/dere og ta backup og bare formatere maskina. 7283854[/snapback] Hun hadde oppe internett. Men hvordan kan hun ta backup når hun ikke får startet opp datamaskinen. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan laste ned live cd og kopiere over/brenne ut viktig info. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Men vi får ikke opp windows! hvordan klarer vi det da? Er helt uerfaren på nettopp dette temaet! Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Arrangerte nettopp eit lan, og da var det en som hadde dette problemet. Åpne kabinettet og sjekk at alle kablene sitter skikkelig inni. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Harddisken som er crazy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå