2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lurer på om det er noen som vet om Macbook kommer til å få Intel GMA X3000 eller GMA 3000? Og når det eventuelt kommer. Noen som vet hvordan ytelsen på de nevnte grafikkortene er, og hvilke spesifikasjoner de kommer til å få? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan jo starte med og lese på macrumors.com, de er flinke til å publisere rykter i alle fall.. Hva med og ta et kjapt søk på google etter det? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Takker for svar Fredriku Etter det jeg leste ser det ut til at det vil komme andre kvartal 2007. Leste og at X3000 yter bedre enn ATI X550. Men er det noen som vet om en Macbook med: CPU: 1,86 eller 2Ghz Core 2 Duo Minne: 2GB Gpu: Intel GMA X3000 Os Windows og OS X (bootcamp) Vil være rask nok til å takle Battlefield 2? (Grafikken trenger ikke å være Max) Eller må jeg velge en Macbook Pro med ATI X1600 ?? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvis spill står veldig på agendaen din, så ville nok en Macbook Pro være bedre. Men på en annen måte, du har jo ikke samme mobiliteten som med en vanlig MacBook. Selv har jeg en MacBook Pro med Core2 Duo på 2,16GHz og kunne ikke vært mer fornøyd! Og for å kommentere specs på den Macbooken du oppgav, vil den være endel bedre rustet mot spill osv i fremtiden Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Takker igjen for svar. Jeg har ikke tenk å bruke den til spillmaskin, men til videoredigering, lydproduksjon, skolearbeid og kanskje litt BF2-spilling av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå